Джон Малкович став обличчям JW Anderson
Британський бренд JW Anderson випустив рекламну кампанію, якою став актор Джон Малкович. У серії знімків він представляє модель Loafer Bag – сумку, натхненну формою класичних лоферів, а також нову лінійку взуття та аксесуарів колекції Resort 2026. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Атмосфера кампанії підкреслює легкість та артистичність образу, властиві естетиці бренду. Ключова модель колекції Loafer Bag виконана з італійської шкіри та замші, а її дизайн поєднує елементи взуттєвої класики та сучасного мінімалізму.
Вибір Джона Малковича як посла відбиває прагнення бренду до інтелектуальної глибини та культурного зв'язку між модою, театром та кінематографом. Компанія є продовженням прагнення JW Anderson до розвитку lifestyle-напрямку та зміцнення іміджу бренду як експериментальної платформи сучасного дизайну.
Фотографом кампанії виступив Хейкі Каскі, стилістом – Бенджамін Бруно, а креативним директором – сам Джонатан Андерсон.
Читайте також: Селін Діон стала обличчям кампанії Charlotte Tilbury
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар































