Mondelez впроваджує ШІ-технології для створення рекламних роликів
Виробник шоколадних виробів Mondelez International почав впроваджувати інноваційний інструмент, що ґрунтується на технології штучного інтелекту (ШІ), з метою суттєвого скорочення маркетингових витрат. Очікується зниження витрат реклами на 30-50%. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Корпорація розраховує, що перші рекламні відеоролики, створені за допомогою нової технології, будуть продемонстровані у 2027 році.
Як успішний приклад наводиться досвід Cadbury, виробника шоколаду, який, за словами Джона Халворсона, старшого віце-президента Mondelez, заощадив $40 млн за рахунок впровадження ШІ в рекламні кампанії. Нещодавно бренд представив рекламний ролик, де учасники гурту Queen були представлені у вигляді шоколаду.
Застосування ШІ в Mondelez обумовлено необхідністю скорочення бюджетів. В умовах зниження купівельної спроможності, ШІ дозволяє скоротити витрати на послуги рекламних агентств та прискорити процес створення контенту для нових продуктів. На даний момент у рекламних матеріалах Mondelez, створених за допомогою нейромереж, відсутні зображення людей.
Наприклад, у рекламі бренду Milka використовується анімація шоколадних хвиль, що розтікаються по вафлі, вартість якої становить кілька сотень тисяч доларів. Планується, що найближчими місяцями технологія буде застосована для просування бренду Oreo.
Читайте також: На компанію Mondelez подали до суду через зменшену плитку шоколаду Milka
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, монделез, шоколад мілка, орео, інновації в маркетингу
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар































