Heineken сфокусується на п'яти брендах
Нідерландська Heineken Group має намір оптимізувати свої витрати у вигляді концентрації на ключових марках. Інвестиції вкладатимуть переважно у розвиток п'ятірки брендів, а саме Heineken, Tiger, Amstel, Desperados та Birra Moretti. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У зв'язку з падінням споживчого попиту і зростанням витрат, що продовжується, Heineken розробила новий п'ятирічний план, що передбачає значне скорочення витрат. У компанії вважають, що реалізація цього плану дозволить прискорити прогрес компанії.
У рамках програми оптимізації витрат пивоварна компанія Heineken виділила шість ключових ринків: Мексику, Італію, Францію, Іспанію, Бразилію та Великобританію. Очікується, що саме ці країни забезпечать виробнику 90% прогнозованого зростання до 2030 року.
Крім іншого, найближчими роками Heineken приділить особливу увагу розвитку сегментів безалкогольного та слабоалкогольного пива.
Читайте також: Heineken скоротить витрати на €2 млрд у межах п’ятирічної стратегії трансформації
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, хайнекен, виробництво напоїв, виробництво пива
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар































