30 жовтня 2025

Forrester назвав 2026 переломним для маркетингу

Forrester назвав 2026 переломним для маркетингу
98

У 2026 році маркетологи зменшать бюджети на медійну рекламу на 30%, оскільки споживачі мігрують із відкритого інтернету на платформи зі штучним інтелектом та CTV. Цей тренд змусить бренди перенаправити інвестиції в підключене ТБ, потокове аудіо та відео на платформах, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на звіт Forrester.

При цьому зростає інтерес до офлайн-взаємодії: 52% американських користувачів прагнуть особистого спілкування з брендом, втомившись від цифрового контенту.

Тим часом зростання цін стане випробуванням для лояльності до бренду. Оскільки компанії використовують ШІ для оптимізації цін в умовах тиску мит та скорочення маржі, Forrester прогнозує, що до третини клієнтів транзакційних брендів відмовляться від них.

Довіра маркетологів до метриків знизиться: лише 72% керівників будуть упевнені у здатності вимірювати бізнес-ефект.

Звіт також прогнозує трансформацію агентств: вони відходитимуть від ролі посередників і ставатимуть постачальниками рішень, заробляючи на власних продуктах, партнерствах та перепродажі медіа-інвентарю.

Автоматизація призведе до скорочення кількості робочих місць в агенціях на 15%. Після скорочення персоналу на 8% у 2025 році агенції продовжать оптимізувати свою діяльність наступного року. До 2028 найбільші холдинги розраховують подвоїти прибуток.

Можливі угоди, такі як купівля Havas міжнародного підрозділу Dentsu або реструктуризація WPP можуть спровокувати масові аудити агентств — 85% маркетологів США планують провести їх у 2026 році.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також