Акції WPP впали до 27-річного мінімуму
Акції WPP впали на 17% після того, як глобальна рекламна група подала свій фінансовий звіт, в якому знизила прогноз річного прибутку. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У результатах третього кварталу група знизила свій прогноз зростання на весь рік до 5,5%-6%. Це стало погіршенням попереднього прогнозу, який очікував зниження на 3%-5%.
Гендиректор Сінді Роуз назвала "неприйнятним" падіння виручки за вересневий квартал на 3,5% до 3,259 млрд фунтів стерлінгів. Вона також оголосила про перегляд діяльності компанії, заявивши, що вживає заходів для вирішення проблем з ефективністю роботи компанії, яка насилу справляється зі зростаючим відтоком клієнтів і конкурує зі зростаючими можливостями своїх конкурентів.
Після публікації звіту акції впали до найнижчого рівня з 1998 року. Зниження оцінки приблизно на 3,3 млрд. фунтів стерлінгів означає, що WPP може опинитися під загрозою виключення з індексу FTSE-100, зазначають експерти.
Нагадаємо, протягом перших двох місяців на посаді генерального директора Роуз зосередилася на нарощуванні арсеналу ШІ-технологій, включаючи укладання угоди з Google на суму 400 мільйонів доларів та запуск WPP Open Pro - платформи ШІ, яку маркетологи можуть використовувати для створення кампаній, розробки креативних активів та самостійної активації.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар































