Виторг від реклами Amazon зростає швидше, ніж продаж товарів
Виторг від продажу реклами на Amazon виріс на 22% і склав $17,7 млрд у третьому кварталі. Цей результат виявився кращим, ніж чистий обсяг продажів інтернет-ритейлера, який додав 13%, до $180,2 млрд. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Рекламні показники Amazon зростають третій квартал поспіль. Цьому сприяє зростання попиту з боку рекламодавців на весь спектр рекламних послуг компанії, що охоплює роздрібний ринок Amazon, Prime Video, Twitch, Fire TV та прямі трансляції спортивних заходів.
Продукти, що спонсуються, залишаються основним джерелом доходу, а потокова реклама на Prime Video відкриває значні можливості для рекламодавців. Наприклад, середня аудиторія футбольного матчу Thursday Night Football на Prime Video у сезоні 2025 року склала 15,3 млн, що, за даними Nielsen, стало найкращим показником за десятиліття.
Крім того, Amazon оголосила про партнерські угоди, що розширюють охоплення своєї платформи. Компанія інтегрувалася з Netflix, надавши рекламодавцям Amazon прямий доступ до преміального рекламного інвентарю Netflix. Партнерство зі Spotify та SiriusXM розширює охоплення до 400 млн слухачів Spotify та 160 млн слухачів SiriusXM на місяць. Партнерство з Roku, оголошене в червні 2025 року, створило найбільшу мережу Connected TV у США, забезпечивши доступ приблизно до 80 мільйонів домогосподарств до Amazon DSP, що становить понад 80% усіх домогосподарств із підключеним ТБ.
Виторг хмарного підрозділу зріс до $33 млрд, що стало найшвидшим зростанням підрозділу за 11 кварталів. Зростання перевищило 20% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Загалом операційний прибуток за квартал склав $17,4 млрд. Чистий прибуток зріс до $21,2 млрд порівняно з попереднім періодом.
"Ми, як і раніше, спостерігаємо впевнене зростання за рахунок розвитку технологій ІІ, які вносять суттєві вдосконалення у всі аспекти нашого бізнесу", - заявив генеральний директор Енді Джассі.
При цьому Amazon знаходиться в процесі скорочення робочих місць у рамках заходів, які компанія називає "зміцненням культури та команди".
Також про зростання виторгу на 18% повідомила Microsoft. Показник досяг $77,7 млрд, що зумовлено розширенням Azure та різким зростанням комерційних замовлень. Однак інвестиції в OpenAI призвели до зниження чистого прибутку на $3,1 млрд, до $27,7 млрд.
Хмарні технології продовжують залишатися найважливішим драйвером зростання Microsoft — виторг підрозділу зріс на 34% порівняно з попереднім роком, перевищивши $75 млрд. Підрозділ More Personal Computing, що включає Windows, пошукову рекламу, пристрої та відеоігри, показав зростання виручки на 4% до $13,8 млрд.
Рекламна виручка Meta у третьому кварталі досягла $50,1 млрд, що на 26% більше, ніж за аналогічний період минулого року. При цьому сукупний виторг компанії склав $51,24 млрд.
Кількість показів реклами збільшилася на 14%, а середня ціна рекламного оголошення — на 10%. Інша виручка від платних сервісів та підписок склала $690 млн, що на 59% більше, ніж у попередньому році.
Раніше Alphabet, материнська компанія Google, прозвітувала за підсумками третього кварталу, продемонструвавши стійке зростання у своєму основному рекламному бізнесі та підрозділі хмарних обчислень. Загальний виторг компанії за квартал склав $102,35 млрд. Реклама на YouTube принесла $10,26 млрд.
Читайте також: Amazon планує скоротити до 30 000 співробітників
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, амазон, онлайн-ритейл, e-commerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар































