06 листопада 2025

Kaufland Germany запустила тест нової системи повернення упаковки для косметики

Kaufland Germany запустила тест нової системи повернення упаковки для косметики
124

Kaufland Germany у партнерстві зі стартапом Reo, цифровою платформою для екологічної упаковки, тестує інноваційну систему повернення косметичних упаковок. Пілотний проєкт реалізовано спільно із Zero Waste Innovation Hub у Мюнхені. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

З 30 жовтня покупці можуть повертати порожні упаковки косметичних засобів у десяти магазинах Kaufland і трьох магазинах VollCorner у регіоні Мюнхена. Ініціатива покликана зробити процес настільки ж простим, як повернення пляшок із напоями. На полицях магазинів виділено продукцію брендів Lavera Naturkosmetik, Kneipp і Logocos Naturkosmetik, що беруть участь у програмі. За кожну повернену упаковку клієнти отримують 29 центів відшкодування.

Генеральний директор Reo Штеффані Райнер підкреслила: «Ми хочемо показати, що свідоме споживання не означає зайвих зусиль. Коли екологічні рішення органічно інтегруються у повсякденне життя, це створює справжні зміни – як для брендів і ритейлерів, так і для покупців».

Менеджер із міжнародних продажів Kaufland Джессіка Кох зазначила, що компанія активно співпрацює зі стартапами, щоб формувати майбутнє роздрібної торгівлі: «Разом ми створюємо інноваційні рішення, які поєднують економічну ефективність і сталий розвиток. Партнерство з Reo – яскравий приклад того, як це працює на практиці». Kaufland планує розширювати проєкт, щоб показати, як ритейл може поєднувати бізнес-цілі зі сталими підходами.

Читайте також: Kaufland виходить на ринки Франції та Італії

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також