06 листопада 2025

Heineken оновила стратегію до 2030 року, але інвестори вимагають конкретних результатів

Heineken оновила стратегію до 2030 року, але інвестори вимагають конкретних результатів
107

Світовий пивовар №2 Heineken представив план до 2030 року, що передбачає зростання доходів і скорочення витрат, однак інвестори вимагають більш рішучих дій — аж до закриття частини пивоварень. Вони вважають, що компанії бракує ефективності та стабільних фінансових результатів у порівнянні з головним конкурентом Anheuser-Busch InBev. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Генеральний директор Дольф ван ден Брінк, який очолює Heineken з 2020 року, має на меті підвищити продуктивність і повернути зростання обсягів продажів. У жовтні він презентував оновлену стратегію, яка передбачає щорічну економію до 500 млн євро, зосередження на 17 ключових ринках та п’яти глобальних брендах. Компанія прагне до стійкого зростання доходів на рівні середнього однозначного показника та випереджаючого зростання операційного прибутку. Водночас аналітики наголошують, що ці цілі занадто загальні й потребують конкретних показників рентабельності, маржі та реальних заощаджень.

Інвестори залишаються скептичними, оскільки попередні програми економії на суму понад 3 млрд євро не дали відчутного ефекту. За словами аналітиків Berenberg та BestInver, Heineken має довести, що нові скорочення дійсно підвищать прибутковість. Хоча фінансовий директор Гарольд ван ден Брук заявив, що 25% попередніх заощаджень уже трансформувалися в чистий прибуток, цього недостатньо, щоб переконати ринок.

Попри заяви керівництва про потенціал зростання на зрілих ринках, таких як Італія та Франція, аналітики сумніваються, що компанії вдасться досягти значних результатів у регіонах із низьким демографічним приростом. Перспективним напрямом залишаються країни, що розвиваються, зокрема Латинська Америка, однак точні терміни відновлення зростання поки що невідомі. Як зазначає аналітик Aviva Investors Харшаран Манн, інвестори очікують від Heineken чіткої відповіді на запитання, коли компанія зупинить падіння обсягів і повернеться до зростання.

Читайте також: Heineken сфокусується на п'яти брендах

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також