Британці швидко скорочують споживання «нездорової» їжі
Нове дослідження компанії GlobalData показує, що понад половина покупців у Великій Британії (60,1%) протягом останнього року відчутно зменшили споживання ультраоброблених харчових продуктів (УХП), які також часто називають «нездоровою» їжею. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Значною мірою цю тенденцію можна пояснити запровадженими раніше у країні обмеженнями реклами «нездорової» їжі. В результаті почали відбуватися зміни у звичках покупців, які уже зараз по-іншому формують свої споживчі кошики. З іншого боку, роздрібна торгівля також вимушена була переглянути пакети своїх пропозицій.
Ешлі Адеємі, аналітик роздрібної торгівлі в GlobalData, сказала: «Молодші покупці очолюють відхід Британії від ультраоброблених продуктів, причому 71,5% представників покоління Z та 67,9% міленіалів дещо або значно скоротили своє споживання протягом останнього року. Їхній більший доступ до інформації про здоров’я та готовність експериментувати з новими продуктами харчування означає, що вони реагують швидше, ніж старші споживачі».
Однак дані дослідження показують, що старші люди у Британії відстають над молоді не набагато. Про скорочення споживання УХП заявили 60,4% так званого мовчазного покоління.
Під час вивчення ситуації на ринку та зміни споживчих настроїв GlobalData провела опитування 2 тисяч респондентів на всій території Великої Британії. Виявилося, що 75,3% респондентів вважають за правильне обмежувати споживання «нездорової» їжі або взагалі від неї відмовитися, оскільки бажають вести більш здоровий спосіб життя. 42,2% також заявили, що уникають УХП через потребу контролювати вагу власного тіла.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, новини економіки, ритейл великої британії
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар






























