Dentsu вирішила пожвавити міжнародний бізнес за допомогою медіа
Глобальна рекламна група Dentsu шукає шлях до відновлення свого міжнародного спрямування, не вдаючись до продажу активів. Компанія вирішила зробити ставку на медіа-напрямки в рамках нової стратегії під назвою Media++, яка об'єднує експертизу в галузі взаємодії з клієнтами, креативі, даних та технологіях, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на AdNews.
Компанія планує зосередити інвестиції саме у цьому напрямі. Media++ повинна підвищити цінність медіапослуг за рахунок інтеграції ШІ та аналітики, допомагаючи клієнтам зростати та зміцнювати конкурентоспроможність бізнесу.
За словами представників компанії, стратегія вже принесла помітні результати: агентство виграло контракти з Dollar General, Vodafone та BMW.
Японський бізнес - найбільший для групи і формує 42% сукупного доходу - показав понад 5% органічного зростання за третій квартал. Міжнародні підрозділи демонструють зниження, що впливає на загальний результат.
Група заявила, що працює над «всеосяжним стратегічним партнерством» для підтримки глобального бізнесу, розглядаючи різні формати співробітництва та можливість залучення інвестора. Крім того, компанія найняла консультантів, щоб переглянути, як можна зміцнити міжнародний бізнес.
Тим часом триває реструктуризація: Dentsu планує скоротити близько 8% міжнародного штату, головним чином адміністративних підрозділах, зберігши у своїй команду продажів.
Читайте також: Havas придивляється до активів WPP
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини маркетингу, новини постачальників, рекламне агентство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар






























