17 листопада 2025

Google перебудовує рекламний бізнес у Європі

Google перебудовує рекламний бізнес у Європі
90

Компанія Google у своєму блозі повідомила про план приведення рекламного бізнесу у відповідність до вимог європейського законодавства. Реструктуризація торкнеться ключових елементів AdTech-ланцюжка, де, на думку регуляторів, ІТ-гігант займає домінуюче становище. Нову стратегію було оголошено на тлі штрафу майже в $3 млрд, накладеного Європейською комісією. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

При цьому Google нагадали, що не згодні з рішенням ЄК і будуть його оскаржувати. «Воно не відображає реалії сучасного висококонкурентного сектора рекламних технологій, що швидко розвивається», — йдеться в повідомленні корпорації.

У рамках змін Google дозволить видавцям самостійно формувати цінову політику Ad Manager і використовувати сторонні інструменти для розміщення реклами. Раніше сервіси компанії вважалися пріоритетними та обмежували конкурентам доступ до ринку, що стало ключовим аргументом у антимонопольному розслідуванні.

Технологічний гігант також покращить сумісність своїх рекламних сервісів із альтернативними AdTech-рішеннями. Це дозволить рекламодавцям масштабувати кампанії на більшій кількості майданчиків, а видавцям комбінувати оптимальні інструменти для монетизації контенту.

Єврокомісія вважає, що Google зловживала своїм домінуючим становищем, віддаючи перевагу власним рекламним системам та обмежуючи можливості конкурентів. За словами європейських чиновників, у перспективі технокорпорації може знадобитися частковий поділ рекламного бізнесу.

Читайте також: Google звинуватили у стеженні за користувачами за допомогою ШІ-моделі

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також