20 листопада 2025

Мережа дискаунтерів Lidl GB визначила нову мету свого розвитку

Мережа дискаунтерів Lidl GB визначила нову мету свого розвитку
76

Мережа дискаунтерів Lidl GB оголосила про дострокове досягнення раніше поставленої мети та про те, що тепер вона обирає нові орієнтири для свого розвитку. Зокрема, у магазинах мають намір продавати якнайбільше продуктів харчування, багатих на клітковину. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.

Раніше Lidl GB брав на себе зобов’язання до 2026 року збільшити продажі багатих на клітковину продуктів на 20%, проте цього показника вдалося досягнути достроково. Новий план передбачає зростання ще на 22% до 2030 року. Таким чином, до кінця десятиліття Lidl GB має намір довести питому вагу цільнозернових товарів до 25% у загальному обсяг продажів, тоді як у 2023-24 фінансовому році вона становила лише 12,9%. Але для чого це компанії?

Роздрібна мережа поставила собі за мету стрімко зменшити викиди парникових газів від власного бізнесу. З 2019 року вже вдалося досягти скорочення на 11,4%. У компанії стверджують, що продажі продуктів харчування рослинного походження сприяє досягненню екологічної мети не менше, ніж інші стандартні заходи. Утім, Lidl GB також займається енергоефективністю об’єктів, поліпшує якість упаковки тощо. Зокрема, до наступного року мережа зобов’язалася скоротити використання пластику на 40%.

Крім того, британський дискаунтер зобов'язався укласти п'ятирічний контракт з вітровою електростанцією Gwynt y Môr компанії RWE на виробництво 110 ГВт.год на рік.

Читайте також: Мережа Lidl запустила торгові автобуси для сіл

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також