Польський ритейлер Biedronka заплатить величезний штраф за некоректну рекламу
Управління з питань конкуренції та захисту прав споживачів (UOKiK) наклало величезний штраф на польську роздрібну мережу Biedronka. Сума покарання становить 105 млн злотих. І його застосували за те, що мережа магазинів під час двох своїх рекламних компаній «вводила покупців в оману». Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Порушення зафіксовані під час рекламних акцій «Спеціальна середа» та «Середа на День святого Валентина», які Biedronka проводила ще минулого року. За даними Управління з питань конкуренції та захисту прав споживачів, покупцям було запропоновано придбати певні товари, за які вони отримували «100% відшкодування за ваучером».
Однак виявилося, що умови використання ваучера були складнішими, ніж рекламувалося по радіо, у мобільному додатку, на сторінці Biedronka у Facebook або в магазинах мережі. Споживачі не могли використовувати його для наступних покупок будь-якого товару, як підказувало рекламне гасло , йдеться у заяві UOKiK.
Також чиновники додають, що більшості випадків акційні товари не були пов’язані з тими, на які було видано ваучер. Наприклад, купівля хот-догів давала ваучер на фрукти та овочі, купівля шоколаду – ваучер на косметику, а купівля м’яса – ваучер на напої або солодощі. Щоб скористатися ваучером, клієнти мали зробити додаткові покупки з категорії, зазначеної підприємцем, та витратити додатково гроші.
Отож, тепер вирішили оштрафувати мережу, яка, утім, ще може оскаржити це рішення в апеляційному суді.
Читайте також: Прибутки «великої сімки» ритейлерів у Словаччині обвалилися на третину перед приходом Biedronka
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ритейл польщі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар































