02 грудня 2025

Польський ритейлер Biedronka заплатить величезний штраф за некоректну рекламу

Польський ритейлер Biedronka заплатить величезний штраф за некоректну рекламу
69

Управління з питань конкуренції та захисту прав споживачів (UOKiK) наклало величезний штраф на польську роздрібну мережу Biedronka. Сума покарання становить 105 млн злотих. І його застосували за те, що мережа магазинів під час двох своїх рекламних компаній «вводила покупців в оману».  Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.

Порушення зафіксовані під час рекламних акцій «Спеціальна середа» та «Середа на День святого Валентина», які Biedronka проводила ще минулого року. За даними Управління з питань конкуренції та захисту прав споживачів, покупцям було запропоновано придбати певні товари, за які вони отримували «100% відшкодування за ваучером».

Однак виявилося, що умови використання ваучера були складнішими, ніж рекламувалося по радіо, у мобільному додатку, на сторінці Biedronka у Facebook або в магазинах мережі. Споживачі не могли використовувати його для наступних покупок будь-якого товару, як підказувало рекламне гасло , йдеться у заяві UOKiK.

Також чиновники додають, що більшості випадків акційні товари не були пов’язані з тими, на які було видано ваучер. Наприклад, купівля хот-догів давала ваучер на фрукти та овочі, купівля шоколаду – ваучер на косметику, а купівля м’яса – ваучер на напої або солодощі. Щоб скористатися ваучером, клієнти мали зробити додаткові покупки з категорії, зазначеної підприємцем, та витратити додатково гроші.

Отож, тепер вирішили оштрафувати мережу, яка, утім, ще може оскаржити це рішення в апеляційному суді.

Читайте також: Прибутки «великої сімки» ритейлерів у Словаччині обвалилися на третину перед приходом Biedronka

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також