Американська асоціація рекламних агенцій назвала майбутній рік переломним для галузі
Американська асоціація рекламних агенцій (4A's, American Association of Advertising Agencies) опублікувала щорічний звіт «Погляд у майбутнє: тенденції 2026 року», в якому окреслила ключові напрямки розвитку агентського бізнесу у найближчий рік. Документ на 93 сторінках присвячено трансформації агентських моделей та факторів, які визначатимуть конкурентоспроможність галузі. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У передмові до звіту генеральний директор асоціації Джастін Томас-Коупленд виділив два основні вектори еволюції агентств. Перший — модель «постачальника маркетингових послуг», коли він агентства перетворюються на технологічні платформи, які мають власними продуктами, даними і автоматизованими рішеннями задля досягнення вимірних результатів. Другий — модель «стратегічного партнера», де фокус зміщується на креативні та бізнес-рішення, а операційні завдання все частіше виконуються за допомогою ШІ та внутрішніх розробок.
За його словами, у ролі стратегічних партнерів агенції створюють цінність за рахунок ідей, аналітики та людського погляду — того, що неможливо повністю замінити технологіями. При цьому він наголошує, що універсального шляху розвитку не існує: обидві моделі активно розвиваються паралельно.
Окрема увага у звіті приділена «золотій середині» — гібридному підходу, якого прагнуть незалежні та нові агенції. Сучасні технології дозволяють поєднувати операційну ефективність із глибокою стратегічною експертизою та масштабувати такі моделі швидше, ніж раніше. Основні тенденції:
- Виробництво з урахуванням штучного інтелекту. Агентства перетворюються на виробничі мережі з урахуванням штучного інтелекту, впроваджуючи власні ШІ-агенти для прискореного та самостійного виконання робіт.
- Трансформація талантів. Людський талант зосередиться на управлінні машинами та контролі результатів роботи ШІ.
- Перехід від компенсаційних моделей до ліцензування. Основне джерело доходу агентства переміститься з оплачуваних робочих годин на ліцензування інтелектуальної власності, моделей даних та продуктових послуг.
- Управління як гарантія бренду. Дотримання нормативних вимог та управління повинні бути невід'ємною частиною всіх робочих процесів управління даними, забезпечення конфіденційності та походження, забезпечуючи довіру до бренду.
- Змінний конкурентний ландшафт. Агентства повинні вміти орієнтуватися в умовах, коли великі технологічні компанії є одночасно клієнтами, партнерами та конкурентами, що робить конфіденційні дані більш важливими.
У 4A's вважають, що 2026 стане переломним для галузі, а найбільшого успіху досягнуть агентства, здатні адаптуватися і переосмислити себе, поєднуючи різні моделі розвитку.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини постачальників, інновації в рекламі, теденції в рекламі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар






























