22 грудня 2025

Засновник WPP заявив, що поняття PR більше не існує

Засновник WPP заявив, що поняття PR більше не існує
85

Мартін Соррелл, засновник WPP, заявив, що PR як окрема дисципліна більше не існує. Цей вислів пролунав під час дебатів із виконавчим директором PRCA Сарою Воллінгтон на BBC Radio 4. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PRWeek.

Дебати стосувалися зростання важливості сторителінгу у комунікаціях. Соррелл заявив, що сучасні комунікації — це не традиційний PR, а масова публікація контенту для домінування у цифровому просторі, особливо з урахуванням впливу ШІ та великих мовних моделей.

Сара Воллінгтон заперечувала, що сторителінг будує довіру. "Це те, чим завжди займалися фахівці зі зв'язків з громадськістю", - заявила вона, додаючи, що ця практика допомагає брендам донести до споживачів, "хто вони такі, чого вони варті і чому люди повинні їх обирати". За її словами, бренди прагнуть впливати на те, що вловлюється великими мовними моделями, що створюється штучним інтелектом, і вони також усвідомлюють загрозу дезінформації.

Соррелл у відповідь заперечив, що такого поняття, як піар, більше не існує. За його словами, він перетворився на соціальні мережі.

Читайте також: WPP Media прогнозує зростання світового рекламного ринку на 8,8%

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також