IKEA запропонувала «оплачувати» меблі життєвими змінами
IKEA у Швеції розпочала креативну кампанію, в рамках якої реальні життєві зміни клієнтів можна обміняти на бали програми лояльності IKEA Family. Ініціатива розроблена спільно з агентством NoA Åkestam Holst та стала частиною глобальної комунікаційної платформи бренду Wherever life goes. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Суть кампанії полягає в тому, що учасники програми лояльності можуть розповісти про значну життєву подію, наприклад, переїзд, розставання, весілля чи травму — і отримати за це бали, які потім можна витратити на меблі та товари для дому. Для участі користувачам пропонується вибрати один із 21 сценарію життєвих змін та підтвердити його за допомогою тексту або зображення.
В IKEA наголошують, що кампанія відображає філософію бренду: будинок змінюється разом з людиною, а меблі та предмети інтер'єру стають частиною цих трансформацій. Кожна подія пов'язана з конкретними потребами - так, розставанням може "сплатити" плед або свічки, а травмою - таця або зручний столик для ліжка.
За словами представників агентства NoA Åkestam Holst, проект зміщує фокус із традиційної реклами продукту на людські історії та емоції, показуючи, як бренд може бути корисним у складні та важливі моменти життя. Кампанія також посилює цінність програми лояльності, перетворюючи її на інструмент емоційного зв'язку з аудиторією.
Читайте також: IKEA прагне збільшити закупівлі у США
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ікеа
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар






























