Британська роздрібна торгівля покладається на ШІ під час різдвяних розпродажів
У період передсвяткових розпродажів 90% британських роздрібних мереж використовують у тій чи іншій формі штучний інтелект для управління процесами. Про це йдеться в дослідження ринку країни, проведеного силами компанії Atradius, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
При цьому 87% респондентів, що взяли участь в опитуванні, заявили, що активно використовують ШІ для пошуку ефективних рішень задоволення поточного попиту.
Дослідження, яке опубліковане під назвою «Звіт про стійкість роздрібної торгівлі: ШІ рятує Різдво – але з яким ризиком?», показало, що бізнес у сфері роздрібної торгівлі Великої Британії зараз став дуже залежним від використання технологій на основі штучного інтелекту. Усього було опитано 1000 відповідальних працівників підприємств країни, які приймають рішення. З них 56% повідомили, що запроваджували нові технології на основі ШІ за кілька місяців до святкового сезону розпродажів, щоб вдало пройти його та отримати якомога більші прибутки. Це дозволило заздалегідь підкорегувати ланцюги постачання та створити на складах оптимальні товарні запаси.
Водночас дослідження показує, що 44% британських роздрібних мереж усе ще розглядає технології ШІ у межах пілотних проектів або лише зараз планують запровадження таких рішень.
Також у звіті визначені основні пріоритети британських споживачів у цьому році. Виявляється, 63% клієнтів найбільшу увагу звертають не стільки на вартість товарів, скільки на їх наявність на полицях. 61% цінують персоналізацію при обслуговуванні. 59% одним з головних факторів лояльності називають здатність продавців забезпечити швидку доставку замовлених в Інтернеті товарів.
Торгові мережі при запровадженні ШІ найбільшу увагу звертають на безпеку (48%), вартість запровадження (38%), потенційний вплив на робочі місця (34%).
У період передсвяткових розпродажів 90% британських роздрібних мереж використовують у тій чи іншій формі штучний інтелект для управління процесами. Про це йдеться в дослідження ринку країни, проведеного силами компанії Atradius, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM. При цьому 87% респондентів, що взяли участь в опитуванні, заявили, що активно використовують ШІ для пошуку ефективних рішень задоволення поточного попиту. Дослідження, яке опубліковане під назвою «Звіт про стійкість роздрібної торгівлі: ШІ рятує Різдво – але з яким ризиком?», показало, що бізнес у сфері роздрібної торгівлі Великої Британії зараз став дуже залежним від використання технологій на основі штучного інтелекту. Усього було опитано 1000 відповідальних працівників підприємств країни, які приймають рішення. З них 56% повідомили, що запроваджували нові технології на основі ШІ за кілька місяців до святкового сезону розпродажів, щоб вдало пройти його та отримати якомога більші прибутки. Це дозволило заздалегідь підкорегувати ланцюги постачання та створити на складах оптимальні товарні запаси. Водночас дослідження показує, що 44% британських роздрібних мереж усе ще розглядає технології ШІ у межах пілотних проектів або лише зараз планують запровадження таких рішень. Також у звіті визначені основні пріоритети британських споживачів у цьому році. Виявляється, 63% клієнтів найбільшу увагу звертають не стільки на вартість товарів, скільки на їх наявність на полицях. 61% цінують персоналізацію при обслуговуванні. 59% одним з головних факторів лояльності називають здатність продавців забезпечити швидку доставку замовлених в Інтернеті товарів. Торгові мережі при запровадженні ШІ найбільшу увагу звертають на безпеку (48%), вартість запровадження (38%), потенційний вплив на робочі місця (34%).
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ритейл великої британії, штучний інтелект, інновації в ритейлу, автоматизація ритейлу
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар


















