Fozzy Group збільшила оборот продуктових мереж на 26%
За 2018 рік оборот продуктових мереж роздрібного напряму групи склав 78,8 млрд гривень, що на 26% більше, ніж у 2017 році. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Впродовж року було відкрито 25 магазинів, серед яких 7 нових «Сільпо» з унікальним дизайном у 5 містах України, 12 нових «Фора» та 6 дискаунтерів Thrash! . Загальна кількість магазинів Fozzy Group на початок 2019 року становила 686.
Мережа супермаркетів «Сільпо» перемогла у чотирьох номінаціях премії Retail Awards – 2018 «Вибір споживача». Гості назвали її найкращою мережею супермаркетів України, а також Києва, Одеси та Львова.
Набирає обертів проект підтримки локальних виробників «Лавка традицій», продукцію якого можна знайти вже у 77 магазинах «Сільпо». У 2018 році проект відкрив для гостей цих супермаркетів 21 нового локального виробника. А ще у березні 2019 року стартував інноваційний навчальний проект «Фудпросвіта». У ньому взяли участь понад 50 малих (крафтових) виробників, які прагнуть удосконалити свій продукт та продавати його у супермаркетах.
Зростають обсяги власного виробництва. Зокрема у смт Ворзель, що у Київській області, розташовані кондитерський цех, завод, який виробляє заморожені напівфабрикати та хлібобулочні вироби, та цех свіжого обсмажування кави. Крім того, 235 кулінарій, що розташовані безпосередньо у супермаркетах, виробляють близько 55 тонн продукції щодня, аби гості могли придбати свіжі страви на будь-який смак.
Читайте також: Турция - главный импортер украинского подсолнечника
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: Fozzy Group, ритейл, Украина
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар