ТРЦ «Французький бульвар» збільшує площу та розвивається
Харківський торгівельний центр «Французький бульвар» отримав два нові поверхи й залучив кілька найбільших українських і світових брендів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
У жовтні 2019 року в ТРЦ відкрито два нових додаткових поверхи: поверх «Food Hall», площа якого становить 1263 квадратних метри, та поверх «Kid's бульвар» площею 1208 квадратних метри.
За початок 2019 року торгівельно-розважальний центр уклав угоди з кількома наймасштабнішими українськими та світовими брендами. Так, на території «Food Hall» розмістились: один з лідерів світового фаст-фуду «KFC», «Burger club», «Grill Pub» тощо.
Територія «Kid's бульвар» стане найбільшим дитячим простором у Харкові. На одному поверсі вже розташовані чотири дитячі супермаркети: «Будинок іграшок», «Чудо Острів», «Mikki» та «Karapuzov». Відтепер придбання усіх дитячих товарів стало ще зручнішим та вигіднішим, адже маркети та ще 20 дитячих магазинів знаходяться в одному місці.
Читайте також: Leroy Merlin Україна святкує дев’ять років!
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: торговый центр, харьков
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар