Запуск інноваційного формату Ашан Pick Up Point
17 січня 2020 відбулося відкриття першої точки продажу ultra-proximity - Ашан Pick Up Point, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Це найменший формат мережі - 40 м2, близько 600 референцій.Перший Ашан Pick Up Point розташований на відстані 250 метрів від метро Почайна (Петрівка) в Києві.
Основна задача формату pick up point - залучення нових клієнтів, поширення та впізнаваність бренду Ашан - розповсюдження програми лояльності, інформування про послуги та переваги.
Ритейлер зробив акцент на швидкість та якість обслуговування, максимально зручний сервіс, офлайн та онлайн - замовлення з сайтів auchan.ua та auchan.zakaz.ua, можливість забрати товар безпосередньо в Ашан Pick Up Point.
Основні інновації та сервіси Ашан Pick Up Point:
- планшети для онлайн замовлень товарів з магазинів Ашан
- pick up зона - клієнт зможе замовляти онлайн, де і коли йому зручно, та потім швидко забирати товари по дорозі додому
- облаштована зона для кава-брейку - можливість випити чашку запашної кави, перекусити або ж зарядити смартфон
- каса самообслуговування (а також звичайна каса)
- гнучкість та ротація асортименту - наразі у продажі наявні напої, бакалія, свіжі продукти - йогурти, молоко, а також багато снеків та перекусів - товари власних торгових марок та акційні пропозиції. Також в асортименті є алкоголь і табачні вироби. Найважливішим є те, що магазин може швидко адаптувати асортимент під потреби клієнтів, адже логістика здійснюється напряму з гіпермаркету Ашан, що розташований поруч.
Це пілотний Ашан Pick Up Point. З часом планується відкривати інноваційні pickuppoint-и поруч з іншими магазинами Ашан.
Минулоріч Ашан запустила нову фіджитальну стратегію розвитку в Україні, що лежить в основі трансформації мережі. Після активної фізичної експансії та посилення електронної комерції компанія створила новий формат та вже працює над іншими проектами, щоб покрити усі потреби як клієнтів, так і тих, хто ще не є клієнтами Ашан. Мережа створює комерцію нового покоління завдяки фіджитальній стратегії та урізноманітненню клієнтського досвіду.
Читайте також: «Ашан» провел акцию ко Дню борьбы со СПИДом
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар