07 жовтня 2020

MOYO підтримали соціальний проєкт фонду Happy Paw та закликають «шукати свого у притулках»

MOYO підтримали соціальний проєкт фонду Happy Paw та закликають «шукати свого у притулках»
974

Щороку 4 жовтня у світі відзначають Всесвітній день захисту тварин. Цього року компанія MOYO доєдналася до ініціативи благодійного фонду Happy Paw, щоб привернути увагу громадськості до проблеми безпритульних тварин, а також популяризувати адопцію тварин із притулків.

Проєкт «Шукай свого в притулках» спрямований на те, щоб максимально акцентувати увагу на дорослих тваринах, адже зазвичай вони вже мають сформований характер і їх значно складніше прилаштувати. Але насправді саме у цьому і є їхня сила. Бар’єр, який зупиняє охочих взяти песика чи котика з притулку полягає в тому, що важко спрогнозувати характер тварини. Та з дорослим пухнастиком все простіше. Він саме такий як ти! Цей вираз став гаслом кампанії, розробити яку фонду допомогли друзі з агентства Fedoriv.

Протягом тижня у всіх магазинах МОYO транслюватимуть грайливі відеоролики із закликом шукати своїх тварин у притулках. А вітрину найбільшого цілодобового магазину MOYO, що у м. Києві за адресою: вул. Марка Вовчка 18А, забрендували зображеннями дорослих котиків та песиків зі слоганом «Саме як ти». З тематичною обкладинкою вийшла і головна сторінка інтернет-магазину moyo.ua.

«Ми раді долучитися до такої крутої ініціативи фонду. Підтримувати соціально активні проєкти — це також відповідальність великого бізнесу. Разом з фондом та іншими партнерами проєкту сподіваємось збільшити кількість прилаштувань тварин із притулків, а також популяризувати ідеї гуманного та відповідального ставлення до чотирилапих» — повідомили у пресслужбі MOYO.

Додатково цього року співробітники компанії MOYO підтримують фонд Happy Paw і в рамках онлайн-марафону Run Ukraine. Фандрейзингову кампанію вже можна підтримати на платформі Української біржі благодійності. «Ми біжимо, щоб якомога більше тварин у притулках були ситими. Хочемо, щоб у кожного песика чи киці був корм на щодень, адже розуміємо як скрутно з донатами у постковідний період.» — повідомляється на сторінці MOYO.

Загалом MOYO вже давно позиціонуються як френдлі-магазини для чотирилапих. Компанія не забороняє заходити у свої магазини з домашніми пухнастиками і навіть запустила хештег #MOYOзвірятко на підтримку домашніх тварин. Відвідувачам пропонують викладати фото своїх «дорослих хвостиків та мокрих носиків» у соцмережах, а MOYO опубліковують такі фотографії на своїх каналах щодня.

Читайте також: Від 9 000 гривень на гаджети. У MOYO порахували як організувати школу в останній момент

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Раздел: > Новости Украины

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також