28 січня 2021

5-е Щорічне BIG TRADE-MARKETING SHOW-2020: У ВСІ ТЯЖКІ

5-е Щорічне  BIG TRADE-MARKETING SHOW-2020: У ВСІ ТЯЖКІ
752

5 лютого 2021 р, м. Київ, вул. Василя Липковського, 1А РК «Ультрамарин»

200 ТОП-маркетологів, керівників маркетингу і продажів, трейд-маркетингу, бренд-менеджменту, керівників програм лояльності, рітейлерів і постачальників, мерчандайзингові агентства, IT рішення для збільшення продажів в ритейлі, постачальники обладнання і ін. п'ятий рік поспіль зберуться на одному майданчику TradeMasterGroup в 2-х форматах- онлайн та офлайн.

Мега-подія для трейд-маркетологів України. Цього разу тема конференції в 2021 році - «У всі тяжкі», що несе в собі загальний настрій, з яким доводиться працювати трейд-маркетологам в цьому році. На заході ви отримаєте високу концентрацію практичних знань, адже кожен доповідач представить свій виступ не у вигляді презентації, а в форматі міні-тренінгу. Жодне питання не залишиться без відповіді, ми подбаємо про це. Приходьте не один, а з колегами - весь контент несе виключно практичну цінність, тому філософських міркувань ви точно не почуєте. А також, тільки у нас Ви зможете побачити чи взяти участь в змаганнях мерчендазерів, Запрошуємо всіх на наймасштабнішу і ексклюзивну подію року! Буде цікаво!

на ПОДІЇ ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ:

  • Які методи просування товарів зараз працюють?
  • Як змінився купівельний шлях?
  • Чи варто підключати онлайн-продажі? При яких умовах?
  • Як перейти FMCG в E-COMMERCE?
  • Як підвищити ефективність акції через діджітл?
  • Що хочуть покупці від брендів в період кризи?
  • Які теми під час карантину були найбільш вдало використані постачальниками і ритейлерами?
  • Яку стратегію роботи з мережами вибрати?
  • Як адаптувати рекламне повідомлення під нові умови?
  • Висновок нового продукту в умовах тряски. Будуємо фінансову модель. Складаємо план акцій.
  • Які зміни необхідні рітейлерам у взаємодії з постачальниками і покупцями?
  • Щось змінилося в програмах лояльності? Де лояльність закінчується?
  • Як додати нові канали збуту і тільки виграти від цього?
  • Чи здатний, дизайн торгового простору підвищити лояльність покупців або потрібно дочекатися «кращих часів»?

Серед постійних учасників: Кормотех, Бондюель, Мономах, IMMER Укрпластик, Сантаун-Украина, Kantar TNS, EVA, КорпорацияБиосфера, КомпанияМайУкраина, Червониймаркет, НовыеПродукты, Сушия, МОРЕПИВА, МедмаркетАптека24, Арикол, АшанУкраина, Food Court Servicе, КарлсбергУкраина, БаядераХолдинг, СТВГРУП, Ензим, Львовхолод, Алло, СПЮкойл, МедиКо, Johnson & Johnson, ТДМолочнаяСлобода, Камис-Приправы, БАДМ, ДМКТаврия, НестлеУкраина та ін.       

 

СПЕЦПРОЕКТИ у РАМКАХ КОНФЕРЕНЦІЇ:

  • ВИСТАВКА ТОВАРІВ
  • ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ MERCHANDISING BATTLE
  • ОНЛАЙН-ПОЛИЦЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ НОВИНОК

 

Программа конференції:

1. Тетяна Скоробогатова (Бельгія), продюсер BIG TradeMarketingSHOW, 

керівник маркетингу з 16 річним досвідом в рітейлі і FMCG, з темою: «Як додати нові канали збуту і тільки виграти від цього».

 

2. Марина Забарило, комерційний директор Consumer Panel & Services Ukraine GfK 

виступить з темою: «Що хочуть покупці від брендів в період кризи?»

 

3. Юлія Вирва, комерційний директор, Premier FOOD (Mr.Grill) з темою: 

«Чи варто підключати онлайн продажу? При яких умовах? Якщо варто, то як? 

Як перейти FMCG e-commerce? Як підключити маркет-плейс?»

 

4. Андрій Боровський, керівник маркетингу будівельних сумішей «Хенкель Баутехнік Україна» представить тему: «Як підвищити ефективність акцій через digital?»

 

5. Марина Вознесенська, директор з маркетингу ТОВ «Київфарм» і мережі аптек «Будьте здорові», «Еко-аптека», «Економ-І-я» виступить з темою: «Клієнтоорієнтована стратегія в період соціальної турбулентності».

 

6. Дар'я Бахматова, керівник відділу розвитку ВТМ і оптимізації асортименту, 

«АТБ-Маркет» представить тему: «Колаборація брендів, як елемент просування товарів».

 

7. Василиса Петлицька, заступник директора з маркетингу EVA, виступить з темою: «Що значить бути одним з перших в світі? Досвід запуску мережею EVA акції колекціонування, з використанням електронних фішок».

 

8. Наталія Нікітенко, managing Director ТОВ СП «Соломія», з темою: «Як адаптувати рекламне повідомлення під нові умови?»

 

9. Роман Білецький, національний менеджер TIZIANO з темою: «Революція TIZIANO. Алюмінієвій банці бути чи не бути? Битва банки з пляшкою»

 

10. Гаррій Гнатовський, архітектор рішень «Слунь Україна» віступить з темою: «Новий рівень прогнозування промо: аналіз поведінки покупців і машинне навчання»

 

11. Людмила Мочальська, керівник програми лояльності ТМ «Родинна ковбаска» з темою: «Програма лояльності та штучний інтелект»

 

12. Тетяна Пащенко, директор по маркетингу та інноваціям в компанії MAY-Ukraine тема доповіді: «Виведення продукту в умовах тряски. Будуємо фінансову модель. Складаємо план акцій»

 

МИ В КНИЗІ РЕКОРДІВ УКРАЇНИ

На конференції Big Trade-Marketing Show-2020 відбувся 1-й Всеукраїнський MERCHANDISING BATTLE. У MERCHANDISING BATTLE взяли участь кращі мерчендайзингові і рекламні агентства, які працюють з викладенням і просуванням товарів в сучасній роздрібній торгівлі: Компанія «Мерчендайзинг-Про», ТОВ СП «Соломія» та Store Food Disribution LTD.

Запрошуємо Вашу команду мерчандайзерів також взяти участь у 2-му Всеукраїнському MERCHANDISING BATTLE!

Унікальна подія була відзначена представниками «Книги рекордів України», які зафіксували відразу кілька досягнень:найбільша конструкція з жерстяних банок, найбільша конструкція з коробок з чаєм, найбільша конструкція з харчових коробок.

Окрему нагороду отримала наша компанія-організатор Події «Трейд Майстер Груп» в зв'язку з встановленням рекорду України, як організатор наймасштабнішого бізнес-заходу в сфері трейд-маркетингу України!

 

Наші партнери:

Офіційний Партнер - МАУ-Ukraine

Офіційний Винний Партнер - Тiziano

Чайний Партнер - SOLOMIA

Поліграфічний Партнер - Друкарня Паперовий Змій

IT Консалтинг Партнер - U&SLUNO

За підтримки - Еurostand

IT Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу

Партнер Кава-брейків - Trevi

HR Партнер - Work.ua

Трансформаційний Партнер - Youcoach

Технологічний Партнер – SalesupBerta

Реєструйтеся за посиланням і станьте частиною Великої Трейд-Маркетингової історії:реєстрація ТУТ

Для більш детальної інформації та швидкої реєстрації TradeMasterGroup, +38 (067) 505 25 24



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Раздел: > Новости Украины

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також