Ланчбокси WOG CAFE для потягів Інтерсіті визнані інновацією року
WOG CAFE перемогло у номінації «Інновація року» національної бізнес-премії Privat Label 2021. Відзнака отримана за розробку для швидкісних потягів Інтерсіті та Інтерсіті+ у партнерстві з DO & CO. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Команда WOG CAFE вже кілька років поспіль робить все, щоб пасажири швидкісних поїздів під час подорожі відчували турботу і комфорт, мали змогу смачно, якісно, безпечно та недорого поїсти.
«Ідея створення ланчбоксів виникла під час пандемії, коли кордони були закриті, а мандри стали майже неможливими», - прокоментував Максим Пятаков, керівник дирекції громадського харчування WOG.
Партнером по запуску ланчбоксів стала компанія DO & CO, яка працює в 11 країнах та налічує 32 гурме-кухні, щорічно ексклюзивно обслуговує понад 95 млн пасажирів топових авіакомпаній. DO & CO KYIV представлена на ринку України понад 25 років. Компанія пройшла сертифікацію HACCP і ISO 22000 та щоденно виробляє понад 10 тисяч раціонів свіжого харчування на власних виробничих потужностях.
«DO & CO має багаторічний досвід кейтерингу в різних напрямках. Ресторанна подача, безпечність харчування та досвід гостинності у будь-якому виді транспорту – вихідні положення, якими керуються при розробці меню в компанії. Нові ланчбокси для українських потягів втілили результати найкращих розробок страв, а також креативні задуми щодо дизайну пакування», - підкреслив керівник дирекції громадського харчування WOG.
На сьогодні доступні три види ланчбоксів: м’ясний, вегетаріанський та дитячий, які можна замовити та оплатити безпосередньо при придбанні проїзних документів. Ціна кожного – 140 грн.
Максим Пятаков також зауважив, що у найближчих планах WOG CAFE – сезонне оновлення меню та впровадження коробок з іграшкою-подарунком у дитячі ланчі.
Всі страви в мережі WOG CAFE відповідають європейській моделі контролю безпеки – компанія пройшла сертифікацію HACCP і ISO 22000, проводить чіткий контроль на всіх етапах виробництва та обігу продуктів харчування, які потрапляють на прилавки мережі.
Нагадаємо, що в 2020 році WOG отримав першість в номінації «Найбільш впізнавана ВТМ року» Private Label.
Private Label – щорічна міжнародна практична бізнес-конференція, заснована в 2009 році. Зустріч націлена на те, щоб дати відділам ВТМ роздрібних мереж і компаній-постачальників почати і продовжити співпрацю, визначити стратегії і тактики ефективного розвитку бізнесу. Ініціатором і організатором події виступає B2B медіагрупа TradeMasterGroup.
Національна премія PrivateLabel – бізнес-нагорода, що відзначає досягнення виробників і мереж в області розвитку ВТМ і взаємодії з ритейлерами і постачальниками в наступних номінаціях: «Кращий проект Private Label», «Внесок в розвиток товарної категорії», «Динаміка розвитку ВТМ», «Впізнаваність торгової марки», «Інновація року», «Ефективна ТМ » і «Кращі умови співпраці».
Читайте також: «Дорога добра» від WOG: зібрано понад 3 млн грн для придбання медобладнання
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: заправка вог, вог кафе, вог интерсити, ланчбокс интерсити, ланчибокс вог, национальная премия, private label
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар