Перший в Україні: Епіцентр продаватиме меблі через доповнену реальність
Невдовзі клієнти інтернет-магазину epicentrk.ua зможуть використовувати доповнену реальність для придбання меблів. Ця технологія дозволить максимально реалістично візуалізувати товар та показати, як він виглядатиме в конкретній кімнаті та інтер’єрі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Впровадження AR-технології (від англ. augmented reality – доповнена реальність) в роботу інтернет-магазину epicentrk.ua стане можливим завдяки підписанню договору з компанією ARBrowser. Це заснований українцями американський стартап, що займається візуальними технологіями для онлайн-ритейлерів. Завдяки інтеграції комплексного програмного забезпечення ARBrowser з інтернет-магазином, компанія запровадить цілу низку інноваційних для українського ринку сервісів.
Зокрема, за допомогою функції доповненої реальності покупці зможуть через камеру свого смартфону чи планшету подивитися, як виглядатимуть меблі в їхній кімнаті. Щоб скористатися цією функції, клієнту компанії не потрібно буде встановлювати жодного програмного забезпечення - достатньо лише просканувати QR-код.
На сайті також з’явиться 360 HD-viewer, що дозволятиме переглядати меблі з різних боків, і конфігуратор, який надасть можливість змінювати колір та окремі елементи меблів. Як працюватиме доповнена реальність від ARBrowser - дивіться в короткому відеоролику:
Як запевняє в.о. директора направлення «Меблі» компанії «Епіцентр К» Олександр Лук'янченко, інтернет-магазин ритейлера стане першим в Україні, який буде використовувати такі технології для продажу меблів.
«Пандемія COVID-19 суттєво прискорила розвиток e-commerce. Розуміючи зручність цього каналу, споживач все частіше купує меблі в інтернеті. Тільки в 2021 році онлайн-продажі цієї категорії товару в мережі Епіцентр зросли більш ніж на 50%, а частка e-commerce в обороті меблів перевищила 15%. З впровадженням технології доповненої реальності в роботу інтернет-магазину ми ще більше полегшуємо процес вибору та покупки меблів для своїх клієнтів, а отже – можемо розраховувати на подальше покращення ефективності нашого онлайн-каналу», - наголосив Олександр Лук'янченко.
За його словами, аналітика продажів низки американських меблевих ритейлерів, які вже впровадили в свою роботу технології ARBrowser, свідчить про високу ефективність цього сервісу. В середньому, інтеграція нових технологічних рішень інтернет-магазинами дозволяла збільшити конверсію вдвічі та скоротити кількість повернень товару на 30%.
Запуск нових сервісів на сайті epicentrk.ua запланований на початку 2022 року. На старті компанія співпрацюватиме з декількома постачальниками і тестуватиме нові функції на обмеженому асортименті товарів. На перших порах це будуть найбільш популярні серед споживачів письмові столи, шафи, дивани та ліжка. На сайті інтернет-магазину такі товари виділять спеціальними позначками. В майбутньому компанія планує збільшувати пропозицію меблів, які можна буде обрати через технологію доповненої реальності.
Читайте також: З Пікассо та Малевичем: Епіцентр відкриває новий ТЦ у Харкові
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: Новости ритейла, эпицентр, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар