Фокстрот відновлює послугу з доставки товарів

Відвантаження замовлень здійснюється «Новою поштою» і службою доставки «Престо» у відносно безпечних регіонах країни, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Виходячи з поточної ситуації в країні омніканальний ритейлер Фокстрот прийняв рішення відновити послугу з доставки. Опція доступна в містах присутності фізичних магазинів мережі, які працюють та мають у наявності потрібний товар. Станом на 9 березня – таких понад 90 торгівельних точок.
В компанії зазначили, що послуга доставки забезпечується кількома способами:
- «Новою поштою» – у відкриті відділення перевізника та на адресу клієнта;
- адресна доставка службою доставки «Престо» – в радіусі визначених міст (серед них – Львів, Рівне, Луцьк та ін.) за умови повної передоплати та пріоритетно до під’їзду. Опція підйому на поверх оговорюється індивідуально.
Також актуальною залишається послуга самовивозу інтернет-замовлень.
Перелік працюючих магазинів Фокстрот, графік роботи та доступних відділень «Нової пошти» постійно оновлюється. При оформленні замовлення на сайті клієнти можуть ознайомитися з актуальним переліком та обрати найбільш оптимальний спосіб отримання покупки.
Читайте також: Покупка в один клік: Фокстрот випустив мобільний додаток
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: Новости ритейла, фокстрот, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар