Сорок тисяч “Паляниць” та чотири “Байрактари” - переможна аналітика від VARUS

Переможні та часом кумедні цифри війни про вподобання українців за три місяці. Що полюбляють українці із випічки? Які напої в фаворитах? Аналітики VARUS поділились цікавими та переможними фактами про покупки своїх клієнтів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Незвичайні підсумки трьох місяців війни підвели у мережі супермаркетів VARUS. У компанії порахували, на які продукти був найбільший попит у клієнтів і як змінились вподобання українців, починаючи з 24 лютого.
З 24.02.2022 по 15.05.2022 клієнти VARUS купили:
- 39 628 “Паляниць”. Так в мережі вирішили назвати хліб власного виробництва. Адже паляниця — це перевірочне слово, яке чітко показує - хто свій, а хто чужий. Судячи з продажів, українцям воно до вподоби.
- У VARUS перейменували не тільки хліб, але й інші страви власного виробництва, надавши їм патріотичні назви. Багет “Стінгер”, курча табака “Байрактар”, вареники “Наша сила” й інші перейменовані страви зросли в продажах на 15%! Найбільшим виявився попит на смажену картоплю під назвою “Слава Україні!”. А в день фіналу Євробачення продажі перейменованих булочок з вишнею “Стефанія” зросли на 17,3%.
- Згадали і про напої. Через зупинку заводів Coca-Cola популярність мав “Живчик”. Вперше за багато років він опинився в лідерах продажів серед напоїв.
- До борщів за три місяці клієнти придбали у VARUS 374 632 кг буряку. Бо немає нічого смачнішого за український борщ!
- У перший тиждень війни українці заспокоювали себе солодким. За цей період було продано 408 218 кг різних солодощів, що перевищило на 23,7% продажі за цей же самий період минулого року. Як бачимо, це подіяло. Ми опанували себе і даємо прочухана нашим ворогам.
З інших цікавинок:
- Чоловіки надають перевагу курячим яйцям, а жінки - курячий чвертці. Відповіді на філософське питання про курку та яйце розділились за гендерною ознакою.
- Серед клієнтів VARUS при реєстрації в програмі лояльності четверо назвали себе Байрактарами та двоє Черемшиною. Патріотизм, очевидно, у тренді. Як і віра в перемогу, адже за час війни клієнти купили у VARUS 415 171 пачку городного овочевого насіння. Городині бути!
- Клієнти VARUS закуповувались не тільки для себе. 2500 соціальних кошиків тим, хто опинився в скрутному стані через війну - самотнім стареньким, переселенцям і людям з інвалідністю - оплатили клієнти VARUS у рамках проєкту “Це вам від щирого серця”. Кошики з найнеобхіднішими продуктами вже передали соціальним службам Києва, Дніпра, Запоріжжя, Павлограда, Кривого Рогу та Кам’янського.
- Найчастіше для клієнтів VARUS звучали такі українські пісні в супермаркетах: “Буде весна”, “Stefania”, “Черемшина”, “Боже, Україну збережи!” та “Подай зброю”.
І насамкінець надихаючий збіг — у 220 клієнтів номер телефону закінчується на 1300. Саме стільки ворожих танків перетворили на металобрухт ЗСУ!
Читайте також: У кожного в дитинстві була «Смачна мрія»: VARUS її здійснить до Дня захисту дітей
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: новости ритейла, варус, ритейл в украине, что нового в ритейле
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар