VARUS перейшов на середній і низький ціновий сегмент продукції

Асортиментна політика VARUS пішла на пріоритет середнього і низького цінового сегменту. Водночас високий ціновий сегмент теж залишається для вибору, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на AgroPortal.
Про це в інтерв’ю Sostav.ua розповіла директорка з маркетингу VARUS Ольга Рум'янцева.
«Споживчі настрої змінились у бік економії. Кожен клієнт шукає вигідні пропозиції, незалежно, в якому ціновому сегменті він купував раніше. Тому ми намагаємось підсилити середній та низький ціновий сегмент. Якщо говорити про категорії, то, за даними аналітики, перерозподіл за категоріями не змінився», — зазначає Ольга Рум’янцева.
А ось карта постачальників VARUS змінилась. Мережі довелось шукати імпортну заміну херсонським кавунам та мелітопольській черешні. Сіль з Бахмута (ДП «Артемсіль») замінили на італійську, іспанську, турецьку і польську. Значно зріс імпорт томатної пасти та макаронних виробів.
«Водночас відкриваються можливості для українського бізнесу. У кожному сегменті ринку є регіональні та місцеві виробники. VARUS завів на свої полиці локальних виробників сирів, м’ясних виробів, побутової хімії», — розповідає директорка з маркетингу.
Читайте також: Понад 464 тис грн – сума зібрана VARUS у жовтні на підтримку “Дитинства без війни”
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: новости ритейла, варус, ритейл в украине, что нового в ритейле
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар