«VARUS щодня» — мережа показала роботу з середини

VARUS та агенція «Трембіта PR» запустили проєкт «VARUS щодня», мета якого – показати, що не зважаючи на реалії війни та складності організації різних процесів, мережа робить максимум, щоб клієнти здійснювали покупки з відчуттям комфорту та безпеки, як до війни. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Для реалізації проєкту партнери обрали серію коротких фан відео про щоденну рутинну роботу магазинів. Ролики публікуються в соціальних мережах VARUS. На сьогодні в рамках проєкту партнери випустили 7 сюжетів, героями яких стали працівники молочного, рибного, овочевого, хлібного відділів, прибиральниця, охоронець та касир. Кожен з них показав фішку свого відділу у двох римованих рядках.
«Повномасштабна війна внесла значні корективи в життя та організацію роботи супермаркетів VARUS. Проте, не дивлячись на труднощі, вся команда VARUS робить все можливе, а подекуди й неможливе, щоб клієнти відчували себе в магазинах, як раніше. Так, у нас в наявності широкий асортимент продуктів за доступними цінами, повсякчас пропонуються різноманітні акційні товари, ми дбаємо про атмосферу в торговельних залах. Зважаючи на сьогоднішні реалії, для багатьох клієнтів супермаркети нині залишаються не лише острівцем стабільності, але й способом відволіктися. Тому ми вирішили за допомогою коротких легких відео продемонструвати клієнтам, як проходить щоденне життя магазинів», — говорить директор з маркетингу VARUS Ольга Румянцева.
«Ми хотіли показати роботу супермаркетів щодня. Це рутина, яку, зазвичай, не помічають покупці, але саме вона забезпечує стабільність, безпеку та комфорт. Формат коротких фан відео дозволяє максимально просто розповісти про складні речі. Кожному герою ми розробили ключове повідомлення у формі двовірша — це строфи з двох рядків. Такий стилістичним прийомом дозволяє донести інформацію виразно, лаконічно, а головне — її легко запам’ятати», — розповідає співзасновниця та виконавча директорка агенції «Трембіта PR» Дар’я Сухенко.
Читайте також: VARUS перейшов на середній і низький ціновий сегмент продукції
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: новости ритейла, варус, ритейл в украине, что нового в ритейле
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар