23 грудня 2022

10 лютого відбудеться конференція Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини.

10 лютого відбудеться конференція Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини.
1760

10 лютого 2023 року на щорічній конференції Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення зберуться понад 300 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу.

Організатор заходу – В2В-компанія TradeMasterGroup.
Місце проведення: м. Київ, UBI Конференц Хол, вул. Дорогожицька, 8

Лейтмотивом програми Big Trade-Marketing Show у 2023 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу.
Свою участь вже підтвердили такі компанії: ТОВ "Пейпербег", Listex, ТОВ «Молочна компанія «Галичина», ІМПЕРІАЛ ТОБАКО ЮКРЕЙН, Kantar Ukraine, GfK Ukraine, Мережа аптек "Подорожник", Хенкель Баутехнік (Україна), Аврора, Кормотех, Фокстрот, ТОВ "Малбі Фудс", Молочний Альянс, ТОВ "ДЛК "ПІЛОТ", ТОВ "ВКП Паритет-К", ONE LOVE, ТОВ "Кормотех", КОНСАЛТИНГ ФОР РИТЕЙЛ, Coffeeton , Лоток, Цитрус, PRADATA, ТОВ "Аргон"Грош

Спікери конференції:

  • 1 - Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine, – Емоційна складова комунікації. що зараз чекає клієнт?
  • 2 - Марина Забарило, директорка Consumer Panel & Services, GfK Ukraine, – Як змінилася поведінка покупців та як це впливає на ринок?
  • 3 - В'ячеслав Сауц, директор з маркетингу мережі аптек "Подорожник", – Діджиталізація... на часі.
  • 4 - Валентина Комарова, директорка з маркетингу Цитрус, – Як створити працюючу акцію? дієві інструменти планування та оцінки ефективності трейд-маркетингових акцій.
  • 5 - Ольга Момчилович, директорка з маркетингу "ЛотОК", - Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.
  • 6 - Андрій Боровський, керівник відділу маркетингу Хенкель Баутехник (Украина), – Виклики для маркетингу в умовах воєнної економіки.
  • 7 - Максим Незвієцький, віце-директор з маркетингу мережі мультимаркетів Аврора, – Акції лояльності у воєнний період.
  • 8 - Дмитро Тимохін, Керівник управління трейд-маркетингу МХП – Уточняється
  • 9 - Леся Нікуліна, Начальник відділу торгового маркетингу мережі Фокстрот, - ЕМОЦІЙНА СКЛАДОВА КОМУНІКАЦІЇ В УМОВАХ ВОЄННОЇ ЕКОНОМІКИ. ЯК ЗАДОВОЛЬНИТИ ОЧІКУВАННЯ КЛІЄНТА НА ТОРГ.МАЙДАНЧИКУ
  • 10 - Василь Яцишин, Керівник служби торгового маркетингу Кормотех, - РОЗРОБЛЯЄМО ЕФЕКТИВНУ ТА ГНУЧКУ ПРОГРАМУ ЛОЯЛЬНОСТІ. НОВІ ПІДХОДИ У ПЕРСОНАЛЬНІЙ КОМУНІКАЦІЇ. ЧОМУ ВИРОБНИК ТАКОЖ МОЖЕ МАТИ ПРОГРАМУ ЛОЯЛЬНОСТІ.

У рамках конференції відбудеться виставка товарів – експозиція рішень та послуг для трейд-маркетингу

ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ

Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.

БЕЗПЕКА

У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркінгу, який пристосований для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.

Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380 67 851 10 65.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Раздел: > Новости Украины

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також