03 січня 2023

Metro Україна планує досягти 45% продажів власних ТМ

Metro Україна планує досягти 45% продажів власних ТМ
1367

Мета Metro Україна до 2030 року — досягти 45% продажів власних торгових марок, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на AgroPortal.

Про це зазначила гендиректор Metro Україна Олена Вдовиченко.

«В розвиток власних торгових марок (ВТМ) ми вкладаємо дуже багато ресурсів. І частину з них ми виробляємо локально. Три роки поспіль Україна є країною №1 серед усіх країн присутності Metro з приросту ВТМ. Війна трохи уповільнила цей процес, але ми не відмовляємося від амбітних цілей. Зараз доля продажів наших власних торгових марок складає 20+%. Наша мета до 2030 року — досягти 45% продажів», — зазначає Олена Вдовиченко.

За її словами, власні торгові марки — це діалог між покупцем і ритейлом про їхні цінності.

Читайте також: METRO Україна провела благодійну акцію «METRO-Миколай» для дітей-переселенців

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також