Metro Україна планує досягти 45% продажів власних ТМ
Мета Metro Україна до 2030 року — досягти 45% продажів власних торгових марок, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на AgroPortal.
Про це зазначила гендиректор Metro Україна Олена Вдовиченко.
«В розвиток власних торгових марок (ВТМ) ми вкладаємо дуже багато ресурсів. І частину з них ми виробляємо локально. Три роки поспіль Україна є країною №1 серед усіх країн присутності Metro з приросту ВТМ. Війна трохи уповільнила цей процес, але ми не відмовляємося від амбітних цілей. Зараз доля продажів наших власних торгових марок складає 20+%. Наша мета до 2030 року — досягти 45% продажів», — зазначає Олена Вдовиченко.
За її словами, власні торгові марки — це діалог між покупцем і ритейлом про їхні цінності.
Читайте також: METRO Україна провела благодійну акцію «METRO-Миколай» для дітей-переселенців
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: новини ритейлу, ритейл в україні, метро україна, втм україна
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар