METRO Україна розпочали рік яскравим запуском нової комунікаційної платформи “ОПТОКУЛЬТУРА”

Першим спільним проєктом команди METRO Українаразом з креативноюагенцією IAMIDEA стала рекламна кампанія «Більше - це менше», що сміливо заявила основні тези “ОПТОКУЛЬТУРИ”. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
«METROзавжди був беззаперечним лідером серед місць для великих закупок кінцевих споживачів та надійним партнером для професійних клієнтів. І настав час перейти на наступний рівень в нашій комунікації, що відображала б сучасний вигляд бренду, в повній мірі та зрозуміло розкривала б всі ті переваги, які можуть отримати наші клієнти, користуючись сервісами, що надає мережа. Що ж до цін, наш стратегічний вибір – забезпечити клієнтам максимально вигідні оптові ціни, що діятимуть постійно, а не приймати участь в короткотривалих «змаганнях на знижках». Тож, задача полягала в пошуку комунікаційного рішення, що змінить патерни поведінки багатьох українців як в особистих закупівлях так і в професійних» - Павло Кожухар, СMO METRO Україна
Нова платформа мала вміщати в себе комунікацію глобальної місії – здійснення вдумливого регулярного продуктового шопінгу з запасом на тиджень-два, різноманітні активності для клієнтів, івенти, сервіси, оптові ціни і ще про вигоду на кожному окремому продукті.
“Що ми мали на початку? Опт, який ми розглядали як продукт, що вже давно асоціюється з брендом, бажання постійно розвивати свою аудиторію, та купу запитань про те як це працює і в компанії і в досвіді людей. Одного разу перед нами опинилася людина, що вже давно і постійно купує в МЕТRO, і цей чоловік почав нам розказувати просто щось неймовірне: як він вираховує кількість продуктів що йому потрібні, як він вираховує витрати, кількість закупок на місяць та час на них… Ми були в приємному шоці бо тоді як раз зрозуміли, що це далеко не просто “з'їздити на закупку”. Перед нами ціла культура! І це на нашу думку классний сталий фундамент з яким можна легко праацювати в комммунікації, пояснюючи людям як ця культура працює.” – Ігор Фінашкін IAMIDEA
В ОПТОКУЛЬТУРИ є свій слоган – “Більше – це менше”, який став розвитком закладеної бази. Цей слоган є самою конотацією опту та вдумливого формату закупки. Чим більше купуєш, тим менше витрачаєш, дорога до магазину може бути довшою, але кількість закупок менша, тощо.
Читайте також: Metro Україна планує досягти 45% продажів власних ТМ
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: новини ритейлу, метро, магазин метро, метро україна
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар