Українська мережа «Сільпо» намагається вийти на польський ринок
Український бренд торгової мережі «Сільпо» невдовзі може стати звичним також і на території Польща, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM. Зараз власники компанії Fozzy Group активно підшукують місця для будівництва своїх магазинів на захід від кордону України.
Загалом Fozzy Group планує освоїти не лише польський ринок, але й вийти на ринки інших країн Центральної та Південної Європи, зазначають експерти. Зокрема, компанія шукає партнерів у Словаччині, Чехії, Болгарії та Румунії. Але Польща найближча до України не лише географічно, а й ментально. Тому звідси має початися експансія української торгової мережі у ЄС.
Також експерти зазначають, що перешкодою для реалізації цієї ідеї може стати гострий дефіцит вільних якісних торгових площ. Саме тому у більшості випадків доведеться будувати нові супермаркети, що може затримати час виходу на ринок. Утім, фахівці не виключають, що Fozzy Group спробує придбати якусь іншу мережу у Польщі, яка володіє торговими площами відповідного формату. Щоправда, власники «Сільпо» поки що не підтверджують такі наміри офіційно. З іншого боку, відомо, що українська мережа уже почала досліджувати ринок роздрібної торгівлі Польщі, тоді як трохи більше року тому, до повномасштабного вторгнення РФ, фахівці з Fozzy вивчали найкращі практики торгових мереж США, Великої Британії , Китаю, Іспанії, Франції та інших країн.
Мережа «Сільпо» на кінець 2021 року мала понад 330 магазинів, але через війну частину торгових точок вона втратила. У 2020 році компанія заробила на роздрібній торгівлі приблизно 50 млрд гривень.
Читайте також: Понад 450 000 поверхів подолали пішки кур’єри LOKO та «Сільпо» із початку блекаутів
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: новини ритейлу, сільпо, ритейл польщі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар