16 жовтня 2023

Лінія магазинів EVA увійшла до 50 найдорожчих брендів України

Лінія магазинів EVA увійшла до 50 найдорожчих брендів України
1395

У жовтні видання NEWVOICEопублікувало перелік 50 найдорожчих брендів України, підготований агенцією MPP Consulting. До нього увійшли 11 ритейлерів: АТБ, «Сільпо», «Епіцентр», COMFY, NOVUS, «Фокстрот», EVA, «Фора», VARUS, «Коло», а також вітчизняний e-comгігант Rozetka. EVAз результатом $ 15,2 млн посіла 8 місце серед названих бізнесів.  Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

У 2023-му компанії виповнився 21 рік. За цей час від першого магазину у м. Дніпрі мережа розвинулась до понад 1000 торгових точок по всій Україні, стала найбільшим українським ритейлером у сегменті drogerie, запустила та активно розвиває інтернет-магазин EVA.UA. Штат співробітників компанії налічує понад 13 тис. осіб. Товарообіг у 2022 році склав 15,7 млрд грн.

Як зазначено у матеріалі NV, вартість бренду у списку – це «виключно вартість торговельної марки (імені) без урахування виробничих потужностей, інфраструктури компанії, патентів, винаходів та інших матеріальних або інтелектуальних цінностей». У своїх оцінках агенція MPP Consulting виходила з інвестиційного, географічного, технологічного та конкурентного факторів, а також унікального ідентифікатора і композитного фінансового показника. До переліку не включали іноземні торговельні марки, що представлені на ринку України, бренди, котрі належать держкомпаніям-монополістам, а також фірмам, активи яких в Україні заарештовані.

Читайте також: На захисті краси України разом: понад 8 мільйонів на підготовку аеророзвідниць для ЗСУ – зібрано

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також