«Цінотижики» замість «Ціни тижня»: Масштабне оновлення найпопулярнішої акції у «Сільпо»

Мережа «Сільпо» презентувала оновлений візуальний стиль та бренд для найпопулярнішої акції серед покупців. Відтепер акція «Ціна тижня» має нову назву «Цінотижики». Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Акція "Ціна тижня" була започаткована весною 2008 року, щотижня її обирає 2 млн українців. Регулярні опитування серед покупців «Сільпо» підтверджують велику любов до "Ціни тижня" упродовж багатьох років. За останні 15 років «Сільпо» двічі осучаснював цю акцію. І нарешті зважились зробити ребрендинг. Проте так, щоб не відійти далеко від її основного меседжу - цінотижності.
Хто такі Цінотижики? Це товари зі знижками, які можна зустріти виключно у магазинах «Сільпо», у мобільному застосунку та на сайті shop.silpo.ua. Кожен з цінотижиків має свій характер, смак, вайб, які відбивають сам продукт і мають референс у анімалістичному всесвіті.
Ребрендинг акції є абсолютно логічним та стратегічним рішенням. «Сільпо» прагне залучити якомога більше молодої аудиторії за допомогою нових діджитал каналів, зокрема ТікТок колаборацій.
В іміджевій рекламі «Цінотижиків» задіяли добревідомого українського телеведучого - Миколу Луценко. На його добрих прогнозах «Миколиної погоди» зростала сучасна молодь.
І оскільки основна місія «Сільпо» - дарувати покупцям радість та турботу, «Сільпо» продовжить відшукувати кращі пропозиції та буде створювати нові приводи для підсилення лавмарку «Сільпо».
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: новини ритейлу, сільпо, ритейл україни,
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар