04 грудня 2023

«Сільпо» розширює співпрацю з Vivino

«Сільпо» розширює співпрацю з Vivino
1055

Мережа супермаркетів «Сільпо» масштабує ексклюзивне партнерство з Vivino, найбільшою у світі винною спільнотою з понад 66 мільйонами користувачів у всьому світі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

З липня по вересень 2023-го року у «Сільпо» тривав пілотний проєкт, у рамках якого у 37 магазинах з’явилися торці з винами Власного імпорту з високим рейтингом за оцінками користувачів Vivino (від 3,7 і вище).

Переважна більшість опитаних покупців «Сільпо» повідомила, що вважає цю співпрацю цікавою та корисною для себе, а також хотіли б поширення проєкту на онлайн у shop.silpo.ua. При цьому кожен четвертий клієнт «Сільпо» у зазначений період купував вина саме з торця з винами з високим рейтингом від Vivino.

Відтак, після успішного старту проєкту, з 1 грудня окремо виділена зона Vivino з’явиться у 80% супермаркетів «Сільпо», усього у 254 магазинах. Також покупці зможуть обирати вина з рейтингом Vivino в онлайні. Для цього потрібно зайти на shop.silpo.ua та у категорії «Алкоголь – Вино» обрати собі пляшку з високим рейтингом, яка за шкалою Vivino є цікавою та вартою уваги.

«Ми знаємо, що більшість споживачів потребують допомоги у виборі вина, саме тому ми співпрацюємо з роздрібними мережами по всьому світу, щоб зробити доступною інформацію, яка полегшує процес купівлі вина. Наше партнерство з «Сільпо» є першим у своєму роді в Україні і підтримує бачення Vivino щодо переосмислення того, як споживачі обирають вина, які вони купують. Ми не можемо уявити собі кращого партнера і з нетерпінням чекаємо на результати, — говорить засновник Vivino Хайні Захаріассен. — Якщо людям буде легше знаходити і купувати вина, які їм подобаються, і добре їх оцінювати, тоді ми будемо знати, що ми досягли успіху».

Ця співпраця є знаковою та надає «Сільпо» ексклюзивне право використання інтелектуальної власності Vivino, включаючи винні рейтинги, споживчі дані та матеріали для точок продажу (POS) у своїх магазинах. Партнерство посилює прагнення Vivino зробити вино доступним у всьому світі та відповідає стратегії «Сільпо», яка полягає у створенні приємних вражень для покупців.

Читайте також: «Сільпо» у стилі «Мавка. Лісова пісня» відновив роботу в ТРЦ Blockbuster Mall

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також