«БРСМ-Нафта» провела найефективнішу trade-маркетингову кампанію 2023 року
2 лютого 2024 року в рамках щорічної бізнес-конференції Big Trade-Marketing Show: New Reality – New Possibilities відбулося нагородження переможців Національної премії Big Trade-Marketing Award-2024.
Премія в галузі TRADE маркетингу присуджується за визначні та успішні маркетингові стратегії, які були реалізовані в 2022-2023 рр.
Місія премії полягає в просуванні та визнанні креативних трейд-маркетингових стратегій та їхніх авторів, стимулюючи інноваційні підходи та покращувати стандарти у цій сфері для сприяння загального розвитку маркетингової індустрії.
Журі визначило домінантів серед роздрібних мереж, виробників, дистриб’юторів, маркетингових агенцій на підставі презентацій трейд-маркетингових кейсів з якісними та кількісними показниками: залучення нових клієнтів, підвищення лояльністі, підвищення впізнаваністі бренду, зміна сприйняття бренду або поєднання кожного з цих способів за допомогою ефективного креативу, задля досягнення бажаних цілей тощо.
У номінації «Найефективніша trade-маркетингова кампанія» перемогу здобула «БРСМ-Нафта».
Протягом останніх трьох років команда мережі магазинів "БРСМ- Нафта" ("Goodmarket") змогла сформувати повноцінну мережу маркетів, яка може задовольнити мабуть любу потребу покупця. В магазинах на АЗК «БРСМ- Нафта» не лише представлений широкий асортимент якісних товарів, але й регулярно проводяться цікаві цінові акції та інші TRADE- маркетингові заходи, які спрямовані на залучення додаткових покупців.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: новини ритейлу, премія трейдмастер
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар