14 лютого 2024

Як VARUS створював клієнтам настрій до Дня закоханих

Як VARUS створював клієнтам настрій до Дня закоханих
523

Любов —  це про турботу і тепло, про мрії і натхнення. Найромантичніше свято року — День закоханих — тепер ще більш цінне для українців. Адже пари бережуть і зміцнюють своє кохання попри стрес і тривоги, навантаження та відстані. Мережа VARUS вирішила створити атмосферу любові для своїх клієнтів, щоб навколо відчувався особливий романтичний настрій.  Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

Для клієнтів VARUS підготував ряд цікавинок. За два тижні до Дня Святого Валентина мережа супермаркетів почала радувати дрібничками та нашіптувати слова любові своїм клієнтам.

Нагадували про свято у чеках

Ви могли звернути увагу на те, що в чеках мережі VARUS в останні тижні з'явились милі нагадування про те, що: “Любов це… коли ви різні за смаками, але разом ідеальне поєднання”, “Любов це… приємні бесіди за смачним сніданком”. Клієнти ділились фото чеків у соціальних мережах і відмічали своїх коханих.

Також для тих, хто здійснює покупки, поринувши у власні думки,  через аудіорекламу в магазинах VARUS нагадував про важливість отримувати та ділитись своїм теплом та любов'ю. Таким чином, якщо раптом хтось забував який сьогодні день, від команди VARUS звучали підказки.

Загравали з клієнтами та створювали пари з продуктів

Погодьтесь, що проявити любов і турботу до близьких людей можна по-різному. Наприклад, створити гарний настрій, приготувавши імпровізований романтичний сніданок чи спонтанну святкову вечерю. І, звісно, що для цього вам знадобляться продукти. Тому мережа VARUS запрошувала до своїх магазинів за інгредієнтами для святкової вечері або сніданку, а щоб полегшити задачу навіть приготувала вже готові пари товарів. А якщо часу зовсім обмаль, то замовити улюблені продукти завжди можна на  VARUS.UA.

У соціальних мережах VARUS проводив ряд опитувань про смакові вподобання клієнтів та їхні улюблені продукти.

“Нам всім зараз дуже потрібні любов і тепло. І ми з командою VARUS вирішили створити атмосферу любові для клієнтів у наших магазинах. Для комунікації використовували всі доступні канали – мотиваційні фрази у чеках, медійну рекламу, аудіорекламу в магазинах та інтерактиви в соціальних мережах”, — коментує Анна Луганська, директорка з маркетингу мережі VARUS.

Читали вірші про кохання

Що може бути романтичніше ніж вірші? І, дійсно, напевно тільки те, коли вам цей вірш читають імпровізовано на широкий загал. Таким способом VARUS вирішив познайомити із українськими поетами клієнтів, попросивши їх зачитати вірші про кохання своїм половинкам. Що із цього вийшло, як саме проявляють любов у парах  та як зберегти почуття через довгі роки можна подивитись у коротких відео в Instagram та Facebook VARUS.

Так, останні тижні магазини VARUS перетворилися в осередок справжньої любові — до клієнтів та їхніх близьких! Бо у мережі VARUS знають на 100%, що Любов — переможе!

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також