ПП «Віктор і К» і ТМ «Королівський смак» провели найкраще впровадження ШІ в trade-маркетинговій кампанії 2023 року
2 лютого 2024 року в рамках щорічної бізнес-конференції Big Trade-Marketing Show: New Reality – New Possibilities відбулося нагородження переможців Національної премії Big Trade-Marketing Award-2024.
Премія в галузі TRADE маркетингу присуджується за визначні та успішні маркетингові стратегії, які були реалізовані в 2022-2023 рр.
Місія премії полягає в просуванні та визнанні креативних трейд-маркетингових стратегій та їхніх авторів, стимулюючи інноваційні підходи та покращувати стандарти у цій сфері для сприяння загального розвитку маркетингової індустрії.
Журі визначило номінантів серед роздрібних мереж, виробників, дистриб’юторів, маркетингових агенцій на підставі презентацій трейд-маркетингових кейсів з якісними та кількісними показниками: залучення нових клієнтів, підвищення лояльністі, підвищення впізнаваністі бренду, зміна сприйняття бренду або поєднання кожного з цих способів за допомогою ефективного креативу, задля досягнення бажаних цілей тощо.
У номінації «Найкраще впровадження ШІ в trade-маркетинговій кампанії 2023 року» перемогу здобули ПП «Віктор і К» і ТМ «Королівський смак».
"Наша рекламна компанія завжди була націлена на народний аспект, тому ми і вважаємось народним брендом, взагалі всі PR компанії були в озвучував на радіо, але на передодні Новорого Року вирішили наш радіоролик за допомогою штучного інтелекту перетворити Новоріічний відеоролик для запуску на ТВ форматі. Після тривалої боротьби зі штучним інтелектом , холодні віддітінки, перетворити на уютний по домашньому народний проект! У нас це вийшло. Після виходу ролику ми отримали багато позитивних відгуків. Експеремент був вдалим!", - прокоментували нагороду в компанії.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: новини ритейлу, премія трейдмастер
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар