Італійський бренд Fiorelli вивів новинку ігристого вина на ринок України

Італійський бренд Fiorelli презентує новинку на алкогольному ринку України — напівсолодке ігристе вино Semi-Sweet. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Потенціал Fiorelli Semi-Sweet величезний, враховуючи зростання попиту на імпортні вина в Україні. Згідно з даними останніх аналітичних досліджень, українські споживачі готові витрачати більше на якісний алкоголь, звертаючи особливу увагу на смак, аромат та міцність алкоголю. Fiorelli Semi-Sweet виготовлене з місцевих сортів білого винограду регіону П’ємонт — Москато, Арнеіс та Шардоне, врожай якого збирають виключно вручну.
«Для напівсолодкого ігристого надзвичайно важливо зберегти баланс між вмістом цукру та кислотністю. Тому ми виготовляємо Semi-Sweet шляхом бродіння без додавання цукру. Завдяки цьому процесу природний цукор виноградної ягоди перетворюється на спирт та дозволяє вину зберегти автентичну смакову палітру та сортові особливості винограду. Це було б неможливим за умови штучного підсолодження». — розповідає Джанфранко Тосо, генеральний директор Toso S.p.A.
За його словами, смаки італійців на ігристе дещо відрізняються від українського ринку, адже в Італії зазвичай обирають сухі або солодкі вина. «Тому виготовлення напівсолодкого ігристого вина стало для італійських виноробів цікавим експериментом, від підбору сортів винограду до методів виробництва». Toso S.p.A. ретельно дотримується старовинних традицій виробництва, поєднуючи їх з сучасними технологіями під суворим контролем ЄС.
Fiorelli Semi-Sweet може стати ключовим елементом у диференціації асортиментного портфеля не лише як новий продукт, а й як стратегічний крок, спрямований на залучення нових споживачів, які все більше віддають перевагу імпортному алкоголю.
«Бренд Fiorelli вже понад 8 років присутній на ринку України, має ідеальну репутацію та є лідером за споживанням серед імпортного ігристого, — розповідає Ольга Артюхова, директорка з маркетингу компанії Regno, яка є офіційним та ексклюзивним імпортером Fiorelli в Україну. Уподобання споживачів протягом цього часу змінювались. Якщо раніше Fiorelli Fragolino було улюбленим ігристим напоєм мільйонів українців, то зараз все більшу популярність мають саме ігристі вина. Відповідно до ринкових тенденцій Fiorelli поступово відходить від категорії ігристих напоїв до ігристих вин, додаючи в асортиментну лінійку Brut, Brut Rose, Moscato, Prosecco DOC та Asti DOCG. У портфелі бренду досі не було напівсолодкого вина, хоча його частка на ринку становить більше 50%. Тому ексклюзивно для українських споживачів італійські винороби створили новинку — біле напівсолодке ігристе вино Semi-Sweet».
Роль бренду Fiorelli на ринку ігристих вин справді заслуговує уваги та може бути взірцем для FMCG-менеджерів, які прагнуть не лише удосконалити асортиментну лінійку, а й вивести ваші продажі на новий рівень.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: новини виробників, виробництво вина, фіореллі, ігристі вина україна
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар