20 серпня 2024

Українська pet food компанія вийшла на ринок Єгипту з лінійкою преміального корму для тварин

Українська pet food компанія вийшла на ринок Єгипту з лінійкою преміального корму для тварин
528

Kormotech став першою українською pet food  компанією, яка розпочала експорт їжі для котів та собак на єгипетський ринок

З середини серпня преміальний бренд Club 4 Paws продається у зоомережах Єгипту.

«Єгипет — третя за розміром з найбільших та найдинамічніших економік Африки, з великим потенціалом для розвитку нашого бізнесу, — розповів Василь Яцишин, директор з управління мас-маркет брендами компанії Kormotech. — Незважаючи на економічні виклики, ми бачимо там значний попит на якісну та доступну їжу для тварин. Крім того, ми завжди враховуємо особливості національного менталітету країн, куди заходимо. Єгипет — арабська ісламська держава, тому ми маємо дотримуватися харчових вимог  цих країн, зокрема, їжа для котів та собак має бути сертифікована відповідно до стандарту Халяль».

Ринок Єгипту для Kormotech досить новий. І він досить великий. Півтора року тому компанія підписала угоду з дистриб'ютором, і після 9 місяців, які зайняла реєстрація бренду, Kormotech вийшов на єгипетський ринок. 80 тонн корму вже відвантажені, додатково готуються до відвантаження ще 78 тонн, тобто сумарно компанія стартує із продажу 158 тонн корму Club 4 Paws.

Ринок Єгипту — дуже динамічний. Згідно зі звітами Euromonitor, минулого року ринок кормів для домашніх тварин у країні становив 13,7 млн доларів , а у 2025 році очікується, що він досягне 15,3 млн доларів, а кількість домашніх тварин з 4 мільйонів у 2022 році може зрости на 90 000 завдяки урбанізації.

«Вихід на єгипетський ринок є частиною нової п'ятирічної стратегії Kormotech, яка спрямована на зростання продажів на зовнішніх ринках Ми розширюємо географію, нарощуємо кількісну та якісну дистрибуцію на ринках, — розповів Микола Дев’ятов, директор стратегічного бізнес-напряму у країнах Південно-Східної Європи, Близького Сходу та Середньої Азії у Kormotech. — На початкових етапах це співпраця з офлайн-магазинами, але плануємо до кінця року розвинути мережу e-commerce, розширюючи дистрибуцію та покращуючи впізнаваність наших брендів на міжнародних ринках».

Нагадуємо, Kormotech завершив 2023 рік з оборотом у 152 млн доларів та наростив частку продажів за кордоном до 31%. Співвідношення продажів за кордоном та в Україні нині становить 31% до 69% у тоннах відповідно.

Найбільш динамічне зростання брендів Kormotech, порівняно з минулорічним обсягом продажів, спостерігалося на ринках Румунії (+35%), Польщі (+11%) та Молдови (+11%). В минулому році компанія підписала контракти з партнерами з Малайзії, розпочала продажі у Фінляндії, активно розвивається на ринках Іспанії та Італії, розширивши свою присутність до 43 країн світу. Водночас на ринку України Kormotech зберіг свої лідерські позиції.

5-6 вересня 2024 року в Києві відбудеться XV Міжнародна щорічна практична зустріч «PrivateLabel-2024: Нові вектори розвитку ВТМ-український та зарубіжний досвід», призначена роботі з ВТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників.

«PrivateLabel-2024: Нові вектори розвитку ВТМ-український та зарубіжний досвід» — це XVІ Міжнародна щорічна практична зустріч, яка дозволяє відділам ВТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу. Ініціатором та організатором Події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.

Серед спікерів події — Назар Щирба, начальник відділу розвитку нових ринків компанії Kormotech. Він виступить із доповіддю «Як з Private Label зайти на ринок Південної Америки?».

У рамках конференції ви дізнаєтеся:

- Міжнародний досвід співпраці з роздрібними мережами та виробниками із запуску товарів під Private Label

- Тренди купівельних переваг Private Label в Україні та світі.

- Зможете представити свою компанію на міні-виставці продукції в Галереї новинок Private Label.

- Отримати ідеї та нові практичні інструменти для розвитку бізнесу за Private Label.
На виставці збереться понад 1000 учасників!

Відвідувачі виставки це - власники, генеральні директора, комерційні директора, виконавчі директора, директор з маркетингу, розвитку та PR, національні та регіональні менеджери, керівники департаменту ВТМ та категорійні менеджери, директор із закупівель, директор з продаж.

Учасники зможуть відвідати 100 виставкових стенда виробників товарів FMCGрішень та послуг

Серед участників Private Label 2024: НАША СИЛА, ЕКОНІЯ, Мантінга Україна, Королівський Смак, ПАКАДО, ПРОКЕЙР, Freight Transport Partner, STRATEG, Аква косметікс, БіФранко, СМК ГРУП, Кіровоградський Завод Вагового Обладнання, ФОП Бєглов О.Ю., Львівський КПК, Ліндстрем, Кідді Ко, Т-Престиж, ГРАНД-МОЛПРОДУКТ, Бабусині Лакітки, ФМ Персонал,  Хелсі Фарм Україна, Сирена Еко Хім, Хмельницькрибгосп, Mermade, САНІТА ПРОДАКТ,  «Компанія «Ліберті Україна», Спілка Автоматизаторів Бізнесу, Інверт, Listex, Афіна Груп, ВИРОБНИК ПЛЮС, Київ-Продукт            та ін.
Серед учасників від мереж: ЕКО МАРКЕТ, Ашан Україна, ТОВ "Омега"/VARUS, Файно Маркет, МЕТРО Кеш енд Керрі Україна, NOVUS, МХП, EVA, Траш / Thrash!, Мережа магазинів риби та морепродуктів Рибна Лавка , Посад, Єгастроном ( Egastronom ) та інші.

Спецпроекти конференції!

- Столи переговорів – Для учасників конференції 6 вересня в Києві будуть організовані столи перемовин «постачальник-мережа».
Компанії, що будуть представлені:
Траш / Thrash, ФОРА, Мережа магазинів риби та морепродуктів Рибна Лавка, Посад, Єгастроном (Egastronom), ПП "КЛЮЧ", ТОВ ПРАЙД-21, "Україночка" мережа продуктових делікатес маркетів, Супермаркет "РОСТ", Cinus, БВІ ГРуп, Домашній маркет/Mashket, Levmark, Економ Плюс, ЕКО-Маркет, Мережа АЗС Укрнафта, ТОВ "ВЕРЕСЕНЬ ПЛЮС", БРСМ-Нафта, Наш фермер, Мамаміа!, ТОВ "ОМЕГА", мережа ресторанів Пузата хата, Food Factor, Сеть супермаркетов "Класс", ТОВ "Копілка", Маркетопт, BULKA, МХП, TA-DA, Інтернет-магазин "ЗДОРОВЕ ХАРЧУВАННЯ" та ТМ "Мак-Вар Екопродукт", Новус Україна, ТОВ "Рутмарт", ЧБ кава та молоко, WINETIME, ТОВ Апельмон Прайм, Червоний маркет, Чудо Маркет та Forta, Червоний маркет, Мама Готувала, ДП ДОТ, "Біле.Сухе", Rumka, Експрес маркет box.

- Галерея новинок PrivateLabel провідних постачальників України.

- Вручення Національних премій PrivateLabel-2024 - PrivateLabel-2024 - бізнес-нагорода, яка відзначає досягнення виробників та мереж у галузі розвитку СТМ та взаємодії з рітейлерами.

Повна програма та реєстрація 

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також