PRIVATE LABEL VARUS — соціальна відповідальність, яка працює

У рамках головної події осені виставки та конференції Private Label & MCG Master 2025 відбулася церемонія нагородження PRIVATE LABEL AWARD-2025. Ця національна бізнес-нагорода щороку відзначає найкращі досягнення ритейлерів і виробників у розвитку власних торгових марок (ВТМ) та їхній внесок у взаємодію зі споживачами. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Однією з ключових відзнак стала номінація «Соціально відповідальний Private Label», яка підкреслює значення ініціатив, спрямованих на підтримку суспільства та реалізацію соціально важливих проєктів. Переможцем у цій номінації став Private Label мережі супермаркетів VARUS (ТОВ «Омега») за інтеграцію в унікальний благодійний проєкт ГеройCar.
Власні торгові марки VARUS останніми роками активно закріпили за собою репутацію соціально відповідального приват лейблу. Однією з ключових ініціатив стала співпраця з благодійним проєктом ГеройCar, метою якого є забезпечення Збройних Сил України надійним автотранспортом.
«Мчимо до перемоги разом» — як бізнес може допомагати щодня
Кампанія «Мчимо до перемоги разом» — це спільний проєкт VARUS та фонду ГеройCar, який об’єднує тисячі українців, клієнтів мережі, і дає змогу вкладати у справу перемоги просто через щоденні покупки.
Лінійка продуктів із душею
У межах ГеройCar бренд ВТМ VARUS розробив спеціальну лінійку продуктів із власним дизайном: із логотипом і айдентикою ГеройCar. Зараз у ній понад 17 позицій, серед яких:
- снеки
- бакалія
- молочна продукція та сири
- напівфабрикати
Ключова особливість: з кожного продажу одиниці продукції цієї серії автоматично відраховується 1 гривня на ГеройCar. Це дозволяє кожному покупцеві долучитися до допомоги, роблячи звичні покупки.
Станом на сьогодні, завдяки цій ініціативі включно з товарами власних торгових марок, VARUS передав для потреб ЗСУ 30 автівок (повнопривідні пікапи)
Результат і перспективи
Такий підхід має кілька переваг:
- допомога ЗСУ — конкретна, виміряна, яка реально врятує життя, підвищить мобільність і логістичну спроможність на передовій;
- підсилення репутації ВТМ, який не лише продає товари, але й бере на себе соціальну відповідальність;
- стимул до розвитку асортименту: з часом лінійка із донатом може розширюватися, включати нові продукти, задовольняти різноманітні потреби клієнтів.
- залучення суспільства до участі у благодійності без додаткових зусиль — через звичні покупки;
Висновок: ВТМ VARUS — це приклад того, як приватний бренд може і повинен бути соціально відповідальним. Не просто підтримувати благодійність, а інтегрувати її у бізнес-процеси, робити частиною продуктового портфелю. Ініціатива ГеройCar доводить: коли бізнес і клієнти об’єднують зусилля, результат — реальний і важливий.
Читайте також: Свято покупок у Лиманці: відкрився новий супермаркет VARUS
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Теги: новини ритейлу, варус, торгова мережа варус, втм
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар