18 октября 2021

ТОП-10 переваг під час вибору офісу в сучасному світі

ТОП-10 переваг під час вибору офісу в сучасному світі

2640

На сьогодні дуже багато чинників впливає на вибір приміщення, у якому буде доцільно організувати робочий процес і зробити його комфортним для працівників. Правильно організований офіс сприятиме високій продуктивності бізнесу, виконанню бізнес-завдань і утриманню талантів, дасть змогу вести робочу комунікацію та адаптувати найбільш ефективні практики, що рухає бізнес до досягнення стратегічних цілей. Зрозуміло, що під час вибору робочого простору необхідно знайти найоптимальніші для Вас умови, щоб були враховані всі особливості і специфіка Вашого бізнесу з можливістю проводити переговори з клієнтами, місцем для складування товару й багато іншого. Але що в сучасних умовах є важливою перевагою під час вибору офісу в м. Києві, читайте далі.

1. Турбота про здоров'я співробітників

Мінімізація ризику зараження співробітників в офісах – принципове завдання 2021 року й ця тенденція збережеться надалі. Поділ робочих місць, максимальне зонування просторів, перегородки, обов'язкова наявність хорошої системи вентиляції та інші методи захисту необхідно враховувати в першу чергу. Крім того, система вентиляції і кондиціонування – це не лише питання комфорту, а й функціонування серверних кімнат, що вкрай важливо, наприклад, для офісів IT компаній. Саме тому увагу потрібно звернути на нові будівлі, побудовані з урахуванням сучасних вимог і стандартів.

Турбота про здоров'я співробітників не обмежується лише захистом від вірусів. Ми всі забуваємо про наслідки малорухомого способу життя. Щоб цього не допустити, постарайтеся забезпечити максимальну мобільність співробітників. Значною перевагою в час пандемії і карантинів є можливість прогулятись на свіжому повітрі, тому додатковим плюсом буде наявність поряд з офісом парку чи водойми, де можна провести обідню перерву.

2. «Обгортка» вашого офісу

Варто пам'ятати що від місця роботи буде залежати імідж вашої компанії, будівля має мати презентабельний зовнішній вигляд. Чим солідніше виглядає ваш офіс, тим легше буде сформувати довірче ставлення з боку клієнтів, партнерів, інвесторів. Перевагу мають у цьому випадку нові будівлі із сучасним ремонтом, не варто забувати про справність туалетів, ліфтів, наявність зон відпочинку тощо. У будівлі повинно бути красиво і чисто. Якщо вам приємно і зручно в ньому перебувати, значить офіс влаштує ваших співробітників і клієнтів. Також значною перевагою буде надання трансферу орендодавцем, що значно спросить доїзд тим, хто не має власного автомобіля.

3. Планування офісу

Визначте, скільки чоловік будуть працювати в офісі. Розраховуйте на кожного не менше 5 метрів площі. Подумайте, чи потрібні окремі кабінети, або підійде опенспейс. Якщо у Вас велика компанія і необхідні великі площі офісних приміщень, то зверніть увагу на гнучкість орендованого приміщення в умовах збільшення або зменшення кількості людей у Вашій компанії. І не забувайте про збільшення колективу в перспективі. У таких випадках варто розглянути об’єкти, які ще перебувають на стадії будівництва, адже тут є можливість зробити планування під свої потреби.

4.  Місця для паркінгу

У сучасних умовах наявність місця для розміщення автотранспорту – як співробітників, так і клієнтів – це серйозний аргумент на користь офісної будівлі. Зі стоянкою в робочий час у столиці – катастрофа. Обладнаних і цивілізованих паркомісць не так багато. Криза посилюється високою концентрацією офісів у центрі міста – історично найменш пристосованою до сучасних вимог транспортної інфраструктури частини Києва. А для багатьох видів бізнесу наявність парковки біля входу – запорука навіть не успішності, а виживання.

5. Наявність комунікацій

Сучасні ділові центри повинні надавати орендодавцям всі умови для плідної діяльності та організації робочого простору. До об'єктів мають бути підведені всі необхідні інженерні комунікації, надаватися послуги зв'язку, наявні зони відпочинку й багато іншого. Важливо розуміти стан інженерного обладнання – це й система електрозабезпечення, опалення, водопостачання, водовідведення, дренаж, каналізація та ін., якщо будівля стара, то ризик аварійних ситуацій дуже високий і ні про який комфорт і мови не може бути, коли у вас періодично не працює каналізація, прорвало водопровід і чи взимку відсутнє опалення. Такі збої можуть серйозно дестабілізувати робочий процес. А також один з основних інструментів роботи сучасного офісу – інтернет. Переконайтеся, що вам буде забезпечений безперебійний доступ до супершвидкісного інтернету.

6. Потужна система електропостачання

Від потужності й продуманості системи електропостачання безпосередньо залежить життєдіяльність офісу. Це і безперебійна робота обладнання, і гідні побутові умови, і електрозарядні станції на паркінгу. Наявність таких станцій – так само одна з вимог часу, оскільки кількість електрокарів постійно збільшується.

7. Наявність складського приміщення

Якщо для вашої компанії потрібні не лише офісні приміщення, а й складські, то однозначно варто шукати адміністративно-логістичний центр, щоб можна орендувати і офіс, і склад в одному місці. Орендувати офіс і склад в різних кінцях міста – рішення економічно недоцільне, оскільки в цьому випадку багато організаційних питань будуть вирішуватися із затримками.  Крім того, без постійної взаємодії співробітників офісу і складу про успішний розвиток бізнесу не може бути й мови.

8. Додаткові послуги

Додатковою перевагою буде наявність поряд або в одному приміщення таких орендарів, як ресторан, кафе, аптека, підприємств, що надають банківські, юридичні, поштові послуги та інші. Це основні послуги, які точно знадобляться співробітникам. Також невід’ємним атрибутом для тих, хто проводить переговори чи організовує заходи, буде наявність конференц-залу.

9. Безпека

Віддавши перевагу сучасній адміністративній будівлі, орендар забезпечує своєму офісу, складу або торговій площі професійну цілодобову охорону. Важливо звернути увагу на систему пожежної безпеки. Вона має бути сучасною, ефективною й добре продуманою. Ні в якому разі не варто нехтувати цим пунктом.

10. Гнучка цінова політика

Оптимальний варіант – оренда нерухомості у власника. У цьому випадку не доведеться платити додаткових комісій – тільки орендну ставку. За умови довгострокової оренди керуюча компанія готова піти назустріч своїм клієнтам і надати орендні канікули, знижки, розстрочки.

Враховуючи вищезазначені пункти, варто звернути увагу на бізнес-парк класу «А» «Алмазний». Він розташований неподалік від станції метро Чернігівська, від якої почне функціонувати трансфер.

Новий адміністративно-логістичний комплекс «Алмазний» площею 32 000 кв. м по вул. Пухівській, 4 розташований на березі найбільшого озера Києва й будується з урахуванням найсучасніших вимог. Тут у вас є можливість орендувати не лише комфортабельні офісні приміщення у новій 6-поверховій будівлі з видом на озеро, а й склад. Для оренди доступно 8 000 кв. м офісних приміщень та 13 000 кв. м складських приміщень класу «А». Для вашого комфорту найближчим часом передбачено будівництво другої черги складських приміщень, які за площею будуть значно перевищувати першу.

Адміністративно-логістичний комплекс «Алмазний» має все, щоб забезпечити комфортні умови для вашого бізнесу:

  1. наявність складу та офісу в одному місці;
  2. два незалежних джерела електроенергії загальною потужністю 1,7 мВт, щоб підключити будь-яке обладнання;
  3. екологічно чисте опалення за рахунок теплових насосів повітря-повітря;
  4. стіни з високоефективних енергозберігаючих сендвіч-панелей 130 мм;
  5. пожежну сигналізацію та спринклерну система пожежогасіння;
  6. цілодобову охорону й відеоспостереження;
  7. комфортні умови для працівників і гостей – двоповерховий ресторан з відкритою терасою на даху, власну їдальня з домашньою кухнею, паркінг на 150 місць, трансфер від станції метро «Чернігівська», пляж і вихід до озера.

Якщо Вам необхідні офісні чи складські приміщення, потрібна додаткова інформація чи маєте запитання, звертайтесь за тел.: +380 67 850 00 91.

E-mail: ceo@almazny.com.ua

Сайт компанії: https://almazny.com.ua/uk/

 

Читайте також: Як організувати офіс і склад для інтернет-магазину?

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*