07 лютого 2024

Шлях до успіху під час війни: історії досягнень українських виробників - ММСП за підтримки Програми USAID АГРО

Шлях до успіху під час війни: історії досягнень українських виробників - ММСП за підтримки Програми USAID АГРО

1481

Утримання та розвиток вітчизняного бізнесу під час війни  є важливим кроком для відновлення України. Національним майданчиком для пошуку бізнес - партнерів стала Всеукраїнська конференція "DistributionMaster: Нова реальність-виклики та рішення", яка відбулася 20 жовтня 2023 року в Києві та онлайн. Це єдина в Україні щорічна спеціалізована зустріч для професіоналів усіх підрозділів Дистрибуції та її Партнерів (Виробників та Рітейлу). Саме тут збираються з усіх областей України понад 300 ТОП-менеджерів дистрибуційних та торгово-виробничих компаній.

В рамках конференції вперше було реалізовано Національний проєкт “Підготовка виробників та мереж до сезону 2023-2024 закупівлі продуктової галузі України”, який був організований  TradeMasterGroup, за підтримки Програми USAID з аграрного та сільського розвитку (АГРО).

Метою проєкту стало: поліпшення та заповнення прогалин в асортименті забезпечення продуктами харчування населення України, було створено умови укладання контрактів на постачання продуктів харчування на основі серії переговорів між мережами, дистрибуторами і виробниками.

В підсумку хочемо поділитися з вами історіями успіху українських підприємств, які завдяки конференції змогли вийти на новий етап розвитку бізнесу, а наших майбутніх учасників заходів хочемо  надихнути на нові досягнення у розширенні каналів збуту та розширення знань та досвіду розвивати бізнес під час війни. 

 

Флора Органік (Київська область), Подольніков Віталій, власник

Конференція "DistributionMaster" за підтримки  Програми USAID з аграрного та сільського розвитку (АГРО) позитивно вплинула  на моє бачення у сфері бізнесу, дала можливість зрозуміти тенденції, які є зараз на ринку. На вашому заході всі бізнес організації проявили себе більш відкритими, готовими до спілкування з виробниками. Наявність великої кількості байерів є чудовою демонстрацією того, що українським підприємствам є куди рухатися далі, є над чим працювати і як самовдосконалюватися, аби наша продукція охоплювала велику кількість споживачів. Корисною та цікавою була відкрита панель по овочам з представниками мережі WineTime, Fozzy та ін.

На жаль, в Україні складно без профільних конференцій налагодити контакт з бізнес-партнерами. А під час повномасштабного вторгнення комунікація бізнесу стала ще важчою. Саме бізнес - конференції сприяють тому, щоб швидше та якісніше познайомитись зацікавленим сторонам.

Що стосується співпраці після конференції "DistributionMaster" ми дійсно почали перемовини з деякими регіональними, але вже достатньо великими мережами -  “Наш край” та Чудо Маркет

Вже на сьогодні можна трохи привідкрити завісу, що йде комунікація для відкриття категорії в регіональних мережах, де раніше не були представлені не тільки продукти TM «Flora», але і взагалі не розвивався сегмент ультра фреш. З нашого боку, розробляються умови для запуску напрямку, створена нова команда з досвідчених спеціалістів для підтримки даного процесу і оперативного вирішення питань.

З 2024 року ми починаємо формувати нову партнерську мережу з малими, а також сімейними фермерськими господарствами для покращення спільними зусиллями їх агрономії, допомоги в розширенні насаджень, розширенні переліку вирощуваної продукції з використанням наших знань, ресурсів і можливостей.

 

ФОП Камалетдінов Роман Ринатович ТМ “Endorfine” (Полтава), власник

На конференції "DistributionMaster"  сподобалася велика кількість представників дистрибуції та рітейлу. Раніше з більшістю байерів не вдавалося налагодити комунікацію, тому що спілкування велося через сайти рітейлу і часто залишався запит без відповіді, бо взаємодія була через форму постачальників. Конференція допомогла  мою компанію вивести на новий рівень і в реальності познайомитись з байерами. Цей захід показав нам новий формат пошуку клієнтів і ведення перемовин. В майбутньому участь у подібних заходах для нас буде у пріоритеті, тому вже зареєстровані на наступний захід, а саме Food&NonFoodMaster-2024 (яку організовує в Києві ТradeMasterGroup  18 - 19 квітня 2024 р.) і своїм колегам рекомендую відвідати чергову фахову конференцію!

Стосовно бізнес партнерства, то ми провели перемовнин зі всіма байерами, які були представлені  на конференції. Для нас більш вагомим є співпраця з “Ардіс Груп”, оскільки ми є виробником соусів для сирів, а вони є дистриб’ютором сирів, то між нашими бізнесами є гарний потенціал для співробітництва і це наближає нас до мети - стати соусом до сиру № 1 в Україні. 

Розпочата співпраця з “Ардіс Груп” з грудня 2023 року, завдяки цьому співробітництву наші продажі збільшились  на 4.2 % в грудні і на 1% зріс прибуток. В січні прогнозуємо збільшення продажів на 10% і  зростання прибутку на 2,4%.

   

ТОВ ВКФ “Марганецький хлібозавод” (Дніпропетровська область), Юлія Василенко, начальник відділу збуту 

У конференції «DistributionMaster» сподобався прямий діалог між виробником та мережами, який є дуже важливим. Корисною була тема стосовно кондитерських виробів. Даний формат заходу є ефективним, тому що передбачає наявність столів перемовин.

«Конференція «DistributionMaster» допомогла  ТОВ ВКФ «Марганецький хлібозавод» укласти договір з ТОВ «ТРАШ». Діалог про співпрацю з ними розпочали раніше (до конференції у жовтні), остаточні домовленості ми досягли саме після участі в конференції. До кінця 2023 року пройшовши всі процедури оформлення партнерства, ми розпочали здійснювати доставку хлібобулочних виробів до торгівельної мережі «Траш».

Саме стіл перемовин став вирішальним  моментом в підписанні договору між підприємствами. Живе спілкування з директором Товариство з обмеженою відповідальністю «Траш»,  Притулю Михайлом,  посприяло тому,  що саме після участі в конференції ми стали партнерами. Ця співпраця стала корисною обом сторонам. ТОВ ВКФ «Марганецький хлібозавод» збільшило обсяг виготовленої продукції, а ТОВ «Траш»  збільшив асортимент та реалізацію хлібобулочних виробів в м. Запоріжжя. Згодом плануємо розширити співпрацю в інших містах, де представлена торгівельна мережа «Траш».

 

ТОВ “ТЕРРА” (Харківська область),  Оксана Шевченко, керівник відділу по ключовим клієнтам

Зберігаючи традиції, компанія "ТЕРРА" вкотре брала участь у заходах, які організовує TradeMasterGroup відкриваючи нові горизонти співпраці та успіху. Цього разу для нас була цікава конференція «DistributionMaster». Даний діловий захід допоміг знайти нових партнерів, дізнатись про нові тренди та потреби ринку для розвитку напрямку власної дистриб'юції. 

Під час заходу ми розкрили багато важливих аспектів рітейлінгу, дізнались про потреби та проблеми, з якими зіштовхуються роздрібні торговці. Нам відкрилися категорії продукції, що набирають обертів і мають великий попит. Як результат - розробка нового продукту, який, сподіваємось скоро з'явиться на ринку.

 В значній кількості доповідей  підкреслювали важливість прозорості партнерських відносин у прагненні до спільних цілей, що є близьким до цінностей нашої компанії.   Вислухавши думки і досвід вагомих гравців на ринку, ми розуміємо, що відкритість та довіра - це не лише фундамент, але й майстерність, яка сприяє розвитку взаємовигідних стосунків і сприяє спільному успіху. 

Протягом півтора місяця ми провели 16 зустрічей із нашими можливими та поточними партнерами та за такий короткий час підписали 10 нових контрактів, розширили присутність нашої продукції з діючими партнерами, відкрили нові сторони співпраці, розбираючись у важливих питаннях разом. 

У партнерстві з TradeMaster Group ми бачимо майбутнє, що будується на взаємній довірі, розумінні та спільних цілях. Важливо пам'ятати, що у світі бізнесу, де стільки факторів може вплинути на наш шлях, наші цінності стають нашим незмінним Форосом, який веде нас у майбутнє, будуючи міцні та довгострокові стосунки, бо ключовий аспект успіху - ефективні дії!

 

ПП “Малицький” (Миколаївська область), Владислав Малицький, власник

Конференція «DistributionMaster» дала можливість познайомитись з представниками мереж, що сприяло  подальшому  просуванню нашої  продукції.  Хочу зазначити, що ключовими здобутками з відвідування заходу стало фізична можливість представити свій продукт, ефективним інструментом в комунікаціях були столи перемовин.

Після відвідування конференції  внесли такі зміни у свій бізнес: стали більше уваги приділяти персональному розвитку команди, почали впроваджувати більш індивідуальний підхід до пропозицій, застосовуємо новий формат спілкування з клієнтами, аби показати чим наша продукція є конкурентоспроможною на ринку. 

Завдяки участі в конференції нам вдалося налагодити співпрацю з  “Файно Маркет”,  з мережами магазинів “Петриківка”, WineTime, VARUS, “Маркетопт”. Підписали меморандум з VARUS для роботи під власну торгову марку. 

Що стосується змін прибутку після налагодження контактів з новими партнерами, то ще  не особливо зріс, бо працюємо більшою мірою з  сезонним продуктом, поступово об'єми вже починають зростати.

Отже, конференція "DistributionMaster" відображає важливість співпраці та обміну досвідом між виробниками, дистриб'юторами та рітейлерами. Це створює сприятливі умови для зміцнення ланцюга постачання та розвитку внутрішнього ринку.  

Як показують історії успіху учасників 1-го етапу Національного проєкту “Підготовка виробників та мереж до сезону 2023-2024 закупівлі продуктової галузі України”, який був організований  TradeMasterGroup, за підтримки Програми USAID з аграрного та сільського розвитку (АГРО),  вважаємо цей етап вдало завершеним.

Другий етап Національного проєкту вже розпочато TradeMasterGroup, за підтримки Програми USAID з аграрного та сільського розвитку (АГРО), ми відкриваємо набір на участь у даному проєкті за спецумовами для українських МСП та баєрів (рітейлу, дистрибуторів, закупівельників харчової продукції )

Подати заявку на участь в 2-му етапі проєкту (до 1 Березня 2024):

Якщо ви виробник, постачальник: Реєстрація

Якщо ви рітейлер, дистрибутор: закупівельник продуктів харчування реєстрація

Участь в Проєкті передбачає отримання спеціалізованого навчання по веденню перемовин з баєрами, та організацію участі Вашої компанії в перемовинах з 30+ баєрами на Столах перемовин , а також участь у профільних дискусіях 18-19 квітня в Києві на конференції Food&NonFoodMaster-2024

Запрошуємо Вас приєднатися до розвитку продуктової галузі країни!

 Давайте разом зростати!

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*