17 січня 2022

Логістика повернення стає причиною високої вартості товарів у 75% інтернет-магазинів

Логістика повернення стає причиною високої вартості товарів у 75% інтернет-магазинів
1193

За результатами дослідження, проведеного EHI Retail Institute, стає зрозуміло, що 75% інтернет-магазинів вимушені суттєво підвищувати ціни на товари, щоб компенсувати витрати на логістику повернення. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.

Продавці вже налагодили процес зворотної доставки та не мають значних транспортних видатків від повернення товарів, стверджують експерти. Найбільше ресурсів з’їдає перевірка товару та підготовка до повторного продажу. З цим мають проблеми три чверті респондентів, що взяли участь в опитуванні. Дослідження проведено за участі 72 відомих інтернет-магазинів з Німеччини, Австрії та Швейцарії. Їх менеджерам було запропоновано відповісти за запитання анкети, що стосувалися тенденції в управлінні доставкою та поверненням.

Через високу конкуренцію на ринку онлайн-рітейлери вимушені брати на себе усі витрати на логістику повернення. В результаті покупці, яким нічого не коштує відправити товар назад, роблять це доволі часто. Лише 7% учасників рикну перекладають повністю або частково видатки на зворотню доставку та повторну обробку повернутого товару на своїх роздрібних клієнтів. 4% продавців збирають попередню оплату з замовників та повертають кошти за повернутий товар повністю лише у тому разі, якщо буде визнано, що він не був використаний та залишається у бездоганному стані.

65% інтернет-магазинів вважають контроль якості та перевірку найбільшими чинниками видатків у логістиці повернення. 49% також називають транспортні видатки серед ключових факторів.

Також респонденти вважають найбільш проблемними такі операції:

Приймання, збирання та ідентифікація – 49%.

Обробка, очищення та ремонт – 38%.

Зберігання повернутих товарів – 32%.

Втрата вартості предметів, які більше не можна перепродати або продати вдруге за початковою ціною є серйозним фактором для 39%.

В окремих випадках, щоб не мати додаткових видатків та клопотів з поверненням, продавець вважає за доцільне просто утилізувати товар, який не був прийнятий покупцем.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також