11 травня 2022

Jacquemus та Balenciaga експериментують з «гіперфізичним» ритейлом

Jacquemus та Balenciaga експериментують з «гіперфізичним» ритейлом
1146

Споживачів потрібно заманювати назад до офлайн-ритейлу, пише сайт Vogue Business. Ось тому люксові модні бренди задають новий тренд у створенні торгових просторів: поп-ап стори (тимчасові магазини) з максимумом тактильних та візуальних вражень. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Нещодавно дизайнер Сімон Порт Жакмюс відкрив тимчасовий простір у лондонському універмазі Selfridges. Весняно-літня колекція Jacquemus представлена в сюрреалістичних інтер'єрах, пофарбованих у тотальний блакитний колір. Попередні поп-ап стори бренду в Мілані та Парижі — одне в білому, інше в рожевому кольорі — також привернули до себе багато уваги та стали вірусними у соціальних мережах.

Французький модний дім Balenciaga вибрав схожий шлях. Він відкрив поп-ап-стори для презентації моделі сумки Le Cagole у Лондоні та Бангкоку. В інтер'єрах магазину можна побачити багато рожевого штучного хутра, що покриває підлогу, стіни, стільці та полиці.

Jacquemus і Balenciaga входять до числа брендів, що вивчають потенціал так званих «гіперфізичних» магазинів. Макро-тенденцію було визначено тренд-бюро The Future Laboratory для опису «збагачувальних та емоційних» торгових площ. Вони «створюють сенсорний і цілісний досвід магазину, що запам'ятовується, який виходить за рамки початкової ідеї роздрібної торгівлі», — коментує Абі Буллер, аналітик за прогнозами у The Future Laboratory.

Інші бренди просувають цю концепцію на крок уперед, не пропонуючи товари для продажу, а зосереджуючись на взаємодії зі спільнотою та запрошуючи відвідувачів насолодитися новими емоціями. Так, у 2021 році компанія Bottega Veneta влаштувала в Сеулі ігрову інсталяцію-лабіринт для унікальної інтерактивної зустрічі з брендом.

Читайте також: 25 світових топ-ритейлерів втратили 400 млрд доларів

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також