30 июня 2022

Продажі H&M у Східній Європі впали на 22%

Продажі H&M у Східній Європі впали на 22%
956

Після виходу з ринків росії та білорусі, а також призупинення роботи в Україні, мережа магазинів H&M втратила перспективний прибуток у розмірі понад 22 мільйони доларів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.

«Оперативний результат для цих ринків за квартал становив мінус 228 мільйонів шведських крон (близько 22 мільйонів доларів)», - йдеться у звіті H&M.

Продажі в магазинах в Україні були призупинені з 24 лютого, на росії та білорусі - з 2 березня. Наприкінці травня загальна вартість активів H&M в цьому регіоні оцінюється в 4,4 млрд крон. У трьох країнах 181 магазини закриті, штат працівників становлять близько 7,5 тисяч людей.

Дохід H&M у звітному кварталі збільшився на 17% і становив 54,5 млрд крон, чистий прибуток становив 3,68 млрд шведських крон порівняно з 2,77 млрд крон за той самий період попереднього фінансового року. Усі регіони показали зростання, лише у Східній Європі продажі впали на 22%.

Окрім однойменного бренду, групі також належать торгові марки COS, Weekday, Monki та інші. H&M є найбільшою роздрібною мережею в Європі з торгівлі одягом і аксесуарами.

Читайте також: H&M закрила один із своїх найбільших магазинів)

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также