11 августа 2022

Facebook відмовляється від живих покупок

Facebook відмовляється від живих покупок
1194

Після TikTok тепер настала черга Facebook припинити свою функцію живих покупок. Незважаючи на те, що протягом багатьох років такі покупки є хітом в Азії, на Заході сервіс набув значно меншої популярності, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.

З 1 жовтня компанії та інфлюенсери більше не можуть транслювати відео про покупки в прямому ефірі на Facebook. Ці трансляції дозволяють брендам або ритейлеерам представляти продукти, а глядачі можуть безпосередньо замовляти те, що показано. Систему можна порівняти з телевізійним шопінгом минулого, але в цифровому форматі. Facebook вперше запустила цю функцію у 2018 році.

Минулого літа платформа Meta намагалася підвищити обізнаність за допомогою «Live Shopping Fridays», у якому брали участь такі бренди, як Abercrombie & Fitch, Bobbi Brown, Clinique та Sephora, але це так і не прижилося. Минулої осені Facebook зробила останню спробу залучити впливових осіб, дозволивши транслювати одне й те саме шоу одночасно на сторінці бренду та на сторінці інфлюенсера. Після того, як цей план також провалився, Facebook вирішила здатися.

Натомість додаток для соціальних мереж хоче зосередитися на Reels, коротких відео, подібних до тих, які TikTok зробив популярними. Пряма трансляція все ще можлива, але більше не можна буде позначати продукти на Facebook. Instagram, однак, продовжить живі покупки: компанії можуть позначати продукти в Reels, а Live Shopping в Instagram продовжує існувати. Очевидно, Meta наголошує на Instagram як на каналі продажів, водночас відключаючи Facebook від покупок.

Facebook не перша соціальна мережа, яка відмовилася від онлайн-шопінгу на Заході. Нещодавно TikTok вже припинив живі покупки у Великій Британії, де китайська платформа проводила тестування. Намір полягав у тому, щоб пізніше розширити функцію Shop на Сполучені Штати та континентальну Європу, але до цього так і не дійшло: незабаром інфлюенсери відмовилися, оскільки не мали достатньо глядачів.

Це створює величезний контраст із популярністю живих покупок на китайському ринку, де вони генерують приблизно шістдесят мільярдів доларів щорічних продажів, оскільки ними користуються більше двох третин китайців.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также