Реселлер запустив телефонну лінію для тих, хто не може відмовитись від використання «швидкої моди».
Американська ресейл-платформа ThredUp запустила гарячу лінію Fast Fashion Confessional Hotline, яка має допомогти молодим покупцям подолати пристрасть до імпульсних покупок дешевого одягу. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Vogue Business.
Згідно з опитуванням, проведеним ThredUp серед майже 2000 споживачів покоління Z, кожен третій із них відчуває залежність від швидкої моди. Представники компанії вказують на парадоксальність ситуації: значна частина нового покоління покупців говорить про важливість сталого розвитку й усвідомлює руйнівні наслідки мас-маркету; але при цьому вони не в змозі відмовитися від чергової емоційної покупки.
«Ми були здивовані кількістю людей, які заявили, що чудово обізнані про свої споживчі звички та про те, який вплив вони роблять на планету, але все одно роблять це. Таким чином, їхня поведінка суперечила їхнім цінностям», - розповіла Ерін Уоллес, віце-президентка з інтегрованого маркетингу в ThredUp.
Запущена реселлером телефонна лінія повинна звернути увагу на цю проблему і, можливо, допомогти будь-кому з молодих людей вибрати здоровіші пріоритети при покупці модних речей.
Набравши номер 1-855-Thredup, можна почути голос юної актриси Пріі Фергюсон, відомої за серіалом «Дивні дива», яка вимовляє: «Якщо ти на межі розорення — дівчинка, ні. Натисни 1, і я відмовлю тебе від того, щоб ти віддавала швидкій моді свої насилу зароблені гроші».
У записаному сценарії Фергюсон розповідає про переваги усвідомленого споживання та ділиться власною історією взаємин з мас-маркетом. У фіналі той, хто зателефонував, може залишити своє особисте визнання через голосову пошту.
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар