05 грудня 2022

Apple і Amazon повернули рекламу у Twitter

Apple і Amazon повернули рекламу у Twitter
1189

Найбільші рекламодавці Twitter - Apple та Amazon - відновили розміщення реклами в соцмережі в повному обсязі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.

За даними видання, рішення гігантів послідувало за листом Ілона Маска рекламним агентствам, в якому він пропонував рекламодавцям бонуси і знижки, щоб спонукати їх збільшувати витрати на розміщення. Експерти видання назвали цю пропозицію «найбільшим стимулом в історії Twitter».

Мільярдер зазначив, що Apple була і залишається найбільшим рекламодавцем платформи. Проте раніше компанія погрожувала відмовитися від співпраці із соціальною мережею та видалити програму з App Store. Ілон Маск особисто спілкувався з головою Apple Тімом Куком, який запевнив, що «всі непорозуміння» узгоджено.

Крім того, незабаром показ реклами відновить і Amazon, готова витрачати на розміщення близько $100 млн. на рік. Ілон Маск написав на своїй сторінці пост із вдячністю до рекламодавців за повернення до Twitter.

Нагадаємо, що співпрацю з Twitter призупинили найбільші компанії, включаючи General Motors, Volkswagen, Carlsberg, L'Oréal, Mars, Merck, Kellogg та Verizon та інші. Повідомлялося, що Маск особисто дзвонив багатьом із керівників цих компаній з надією «розуміти», проте досяг лише зворотного ефекту.

Читайте також: Ілон Маск припустив банкрутство Twitter

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також