Carrefour Polska розширює e-commerce сервіс за допомогою Glovo

Компанія Carrefour Polska оголосила про подальше розширення ринку електронної комерції, запровадивши доставку Glovo у більшій кількості гіпермаркетів і супермаркетів у Польщі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
У квітні 2020 року Carrefour Polska налагодила співпрацю з сервісом доставки їжі. Наразі партнери зосереджуються на розробці послуг у гіпер- та супермаркетах, щоб дозволити користувачам додатків користуватися перевагами значно ширшого асортименту продуктів.
У 2022 році сервіс працював у 38 мережевих магазинах у дев’яти містах.
У цьому році Carrefour вже розширила асортимент доставки, які здійснює Glovo, до 34 магазинів у 24 містах, а до кінця першого кварталу мережа планує запропонувати їх у понад 100 магазинах у 59 містах.
«Щоб задовольнити потреби наших клієнтів, ми плануємо незабаром представити в нашій пропозиції непродовольчі товари, такі як електроніка, товари для дому та саду або товари для дітей», — сказав Марек Гарус, директор з операцій електронної комерції та розвитку Carrefour Polska.
«Завдяки цьому наші клієнти матимуть доступ до ще ширшого асортименту продуктів в одному місці, без необхідності переглядати пропозиції багатьох різних магазинів».
Carrefour Polska — багатоканальна роздрібна мережа з понад 900 магазинами в Польщі шести форматів — гіпермаркети, супермаркети, оптові та дискаунтерні магазини, місцеві та спеціалізовані магазини, а також інтернет-магазин.
Читайте також: Carrefour Polska платитиме клієнтам за пластикові пляшки та алюмінієві банки
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар